Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до навчання і формування особистості майбутніх медсестер у ВНЗ України І-ІІ рівнів акредитації (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)

Автор(и)

  • Тетяна Іванівна Кир’ян Черкаська медична академія вул. Хрещатик, 215, м. Черкаси, Україна, 18000, Україна https://orcid.org/0000-0002-0264-7196

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.91514

Ключові слова:

особистісно-орієнтоване навчання, майбутні медсестри, вищі медичні навчальні заклади України

Анотація

Стаття містить аналіз впровадження форм і засобів особистісно-орієнтованого навчання в процесі підготовки майбутніх медичних сестер у медичних ВНЗ сучасної України. Висвітлені основні аспекти змісту особистісно-орієнтованого навчання, пов’язаного із компетентнісним, культурологічним, аксіологічним підходами. Розглянуто різні аспекти розвитку особистості студентів під час навчального процесу. Показано вплив навчання на формування особистості майбутніх медичних сестер

Біографія автора

Тетяна Іванівна Кир’ян, Черкаська медична академія вул. Хрещатик, 215, м. Черкаси, Україна, 18000

Кандидат педагогічних наук, доцент

Голова циклової комісії української мови

Посилання

  1. Podmazin, S. I. (2006). Osobystisno orietovana osvita (sotsialno-filosofskiy analiz) [Personality oriented education (socio-philosophical analyses]. Dnipropetrovsk, 34.
  2. Formuvannya natsionalnyh I zagalnoludskih tsinnostey u studentiv medychnyh I farmatsevtychnyh vyshchyh navchalnyh zakladiv [The formation of national and universal values among students of medical and pharmaceutical higher educational institutions] (2014). Kyiv, 141.
  3. Raufelder, D., Jagenow, D., Hoferichter, F., Drury, K. M. (2013). The Person-Oriented Approach in the Field of Educational Psychology. Problems of Psychology in the 21-st Century, 5, 79–88.
  4. Bishop, J. J. An American Perspective on Person-Oriented Education. Available at: http://www.philosopheducation.com/index.php/en/catalogue-of-publications/statistics/89-original-articles/229-an-american-perspective-on-person-oriented-education
  5. Heikkila, A., Niemivirta, M., Nieminen, J., Lonka, K. (2010). Interrelations among university students’ approaches to learning, regulation of learning, and cognitive and attributional strategies: a person oriented approach. Higher Education, 61 (5), 513–529. doi: 10.1007/s10734-010-9346-2
  6. Lisovyi, V. M., Ol'hovs'ka, L. P., Kapustnik, V. A. (2010). Osnoby sestrynstva [The foundations of nursing]. Kyiv: Medytsyna, 558.
  7. Kravchenko, O. (2013). Formuvannya profesiynoyi etyky maybutnih medychnyh sester u navchalno-vyhovnomu procesi medychnogo koledzhu: metodologichni pidhody [The formation of professional ethics of future nurses in the educational process in medical college: methodological approaches]. Pedagogika vyshchoyi ta serednyoyi shkoly, 38, 218–221.
  8. Shegedyn, M. B., Mudrik, N. O. (2003). Istoriya medytsyny ta medsestrynstva [The history of medicine and nursing]. Ternopil: Ukrmedkniga, 328.
  9. Komjunike konferencii' Jevropejs'kyh Mnistriv, vidpovidal'nyh za vyshhu osvitu "Bolons'kyj proces 2020 – Prostir jevropejs'koi' vyshhoi' osvity u novomu desjatyrichchi". L'ovens'ke Komjunike. Available at: http://nau.edu.ua/ua/menu/navchannya/bolonskij-proczes/lovenske-komyun%D1%96ke.html
  10. Vykorystannja nashogo potencialuz najbil'shoju korystju: konsolidacija Jevropejs'kogo prostoru vyshhoi' osvity. Buharests'ke Komjunike. Available at: http://nau.edu.ua/ua/menu/navchannya/bolonskij-proczes/buxarestske-komyun%D1%96ke.html
  11. Goncharenko, S. U. (2011). Ukrayinskiy pedagogichnyi encyklodedychnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical encyclopedic dictionary]. Rivne: Volynski oberegy, 550.
  12. Nedovodeeva, T. A. Sotsialno-peddagogicheskiye usloviya vospitaniya miloserdiya u budushchih meditsinskih sester [Socio-pedagogical conditions of the mercifulness formation in future nurses]. Avaialble at: http://www.superinf.ru/view_helpstud.php?id=948
  13. Nedovodeeva, T. A. (2006). Vospitaniye miloserdiya u studentov meditsynskogo uchilishcha [Mercifulness upbringing in the medical college students]. The Candidate of Science’s thesis for the degree of Candidate of Science in pedagogy. Kostroma, 253.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-31

Як цитувати

Кир’ян, Т. І. (2017). Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до навчання і формування особистості майбутніх медсестер у ВНЗ України І-ІІ рівнів акредитації (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). ScienceRise: Pedagogical Education, (1 (9), 24–27. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.91514

Номер

Розділ

Педагогічна освіта