Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до навчання і формування особистості майбутніх медсестер у ВНЗ України І-ІІ рівнів акредитації (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.91514Ключові слова:
особистісно-орієнтоване навчання, майбутні медсестри, вищі медичні навчальні заклади УкраїниАнотація
Стаття містить аналіз впровадження форм і засобів особистісно-орієнтованого навчання в процесі підготовки майбутніх медичних сестер у медичних ВНЗ сучасної України. Висвітлені основні аспекти змісту особистісно-орієнтованого навчання, пов’язаного із компетентнісним, культурологічним, аксіологічним підходами. Розглянуто різні аспекти розвитку особистості студентів під час навчального процесу. Показано вплив навчання на формування особистості майбутніх медичних сестер
Посилання
- Podmazin, S. I. (2006). Osobystisno orietovana osvita (sotsialno-filosofskiy analiz) [Personality oriented education (socio-philosophical analyses]. Dnipropetrovsk, 34.
- Formuvannya natsionalnyh I zagalnoludskih tsinnostey u studentiv medychnyh I farmatsevtychnyh vyshchyh navchalnyh zakladiv [The formation of national and universal values among students of medical and pharmaceutical higher educational institutions] (2014). Kyiv, 141.
- Raufelder, D., Jagenow, D., Hoferichter, F., Drury, K. M. (2013). The Person-Oriented Approach in the Field of Educational Psychology. Problems of Psychology in the 21-st Century, 5, 79–88.
- Bishop, J. J. An American Perspective on Person-Oriented Education. Available at: http://www.philosopheducation.com/index.php/en/catalogue-of-publications/statistics/89-original-articles/229-an-american-perspective-on-person-oriented-education
- Heikkila, A., Niemivirta, M., Nieminen, J., Lonka, K. (2010). Interrelations among university students’ approaches to learning, regulation of learning, and cognitive and attributional strategies: a person oriented approach. Higher Education, 61 (5), 513–529. doi: 10.1007/s10734-010-9346-2
- Lisovyi, V. M., Ol'hovs'ka, L. P., Kapustnik, V. A. (2010). Osnoby sestrynstva [The foundations of nursing]. Kyiv: Medytsyna, 558.
- Kravchenko, O. (2013). Formuvannya profesiynoyi etyky maybutnih medychnyh sester u navchalno-vyhovnomu procesi medychnogo koledzhu: metodologichni pidhody [The formation of professional ethics of future nurses in the educational process in medical college: methodological approaches]. Pedagogika vyshchoyi ta serednyoyi shkoly, 38, 218–221.
- Shegedyn, M. B., Mudrik, N. O. (2003). Istoriya medytsyny ta medsestrynstva [The history of medicine and nursing]. Ternopil: Ukrmedkniga, 328.
- Komjunike konferencii' Jevropejs'kyh Mnistriv, vidpovidal'nyh za vyshhu osvitu "Bolons'kyj proces 2020 – Prostir jevropejs'koi' vyshhoi' osvity u novomu desjatyrichchi". L'ovens'ke Komjunike. Available at: http://nau.edu.ua/ua/menu/navchannya/bolonskij-proczes/lovenske-komyun%D1%96ke.html
- Vykorystannja nashogo potencialuz najbil'shoju korystju: konsolidacija Jevropejs'kogo prostoru vyshhoi' osvity. Buharests'ke Komjunike. Available at: http://nau.edu.ua/ua/menu/navchannya/bolonskij-proczes/buxarestske-komyun%D1%96ke.html
- Goncharenko, S. U. (2011). Ukrayinskiy pedagogichnyi encyklodedychnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical encyclopedic dictionary]. Rivne: Volynski oberegy, 550.
- Nedovodeeva, T. A. Sotsialno-peddagogicheskiye usloviya vospitaniya miloserdiya u budushchih meditsinskih sester [Socio-pedagogical conditions of the mercifulness formation in future nurses]. Avaialble at: http://www.superinf.ru/view_helpstud.php?id=948
- Nedovodeeva, T. A. (2006). Vospitaniye miloserdiya u studentov meditsynskogo uchilishcha [Mercifulness upbringing in the medical college students]. The Candidate of Science’s thesis for the degree of Candidate of Science in pedagogy. Kostroma, 253.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Тетяна Іванівна Кир’ян
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.