Відбір відеофонограм для формування іншомовної компетентності студентів немовних спеціальностей на засадах імпліцитної професійної орієнтації

Автор(и)

  • Natalia Lutkovska Інститут філології Київського національного університету ім. Тараса Шевченка бул. Тараса Шевченка, 14, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-1398-9554

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.94233

Ключові слова:

відеофонограма, іншомовна комунікативна компетентність, критерії відбору, аудіовізуальна імпліцитна професійна орієнтація

Анотація

Статтю присвячено відбору відеофонограм для інтегрованого формування іншомовної соціокультурної й професійно орієнтованої комунікативної компетентності у монологічному мовленні студентів немовних ВНЗ на початковому етапі навчання. Встановлено залежність відбору від: наявності соціокультурної інформації, професійно маркованих лексичних одиниць,автентичності, монологічного мовлення та відповідності рівню сформованості іншомовної комунікативної компетентності студентів

Біографія автора

Natalia Lutkovska, Інститут філології Київського національного університету ім. Тараса Шевченка бул. Тараса Шевченка, 14, м. Київ, Україна, 01601

Асистент

Кафедра іноземних мов природничих факультетів

Посилання

  1. Bakajeva, G. Je., Borysenko, O. A., Zujenok I. I. et. al. (2005). Programa z anglijskoji movy dlja profesijnogo spilkuvannja [English for Specific Purposes. National Curriculum for Universities]. Kyiv: Lenvit, 119.
  2. Maksymenko, L. O. (2012). Navchannja profesijno sprjamovanogo anglomovnogo dialogu majbutnih menedzheriv nevyrobnychoji sfery [Teaching Future Managers of Non-production Sphere Professionally Oriented English Dialogue]. Kyiv, 285.
  3. Met'olkina, O. M. (2012). Formuvannja anglomovnoji profesijno orientovanoji kompetenciji u dialogichnomu movlenni majbutnih mytnykiv [Development of English Professionally Oriented Competence in Dialogue Interaction of Future Customs Officers]. Kyiv, 241.
  4. Lychko, L. Ja. (2009). Formuvannja u majbutnih menedzheriv-ekonomistiv anglomovnoji profesijno sprjamovanoji competenciji v govorinni [Development of English Professionally Oriented Competence in Speaking of Future Economic Managers]. Kyiv, 257.
  5. Gannichenko, T. A. (2009). Formuvannja komunikatyvnoji competenciji majbutnih ekonomistiv zasobamy dydaktychnoji gry u procesi movnoji osvity [Development of Communicative Competence of Future Economists by Means of Didactic Play in the Process of Language Learning]. Kherson, 260.
  6. Miroshnichenko, E. V. (2000). Implicytna profesionalizacija jak zasib intensyfikaciji navchannja anglijskoji movy u nemovnomu (ekonomichnomu) vuzi [Implicit Specializing as Intensifying Means of Teaching English at Non-linguistic (Economic) Higher Educational Institution]. Filologija, pedagogika i psyhologija v antropocentrichnyh paradygmah. Naukovyj visnyk kafedry JuNESKO. Kyiv: KDLU, 3, 566–568.
  7. Vikovych, R. I. (2012). Metodyka navchannja studentiv movnyh specialnostej audijuvannja anglomovnyh telenovyn [Methodology of Teaching Linguistic Students News Comprehension in English]. Kyiv, 21.
  8. Kirzhner, S. E. (2009). Navchannja majbutnih jurystiv usnogo profesijno sprjamovanogo anglijskogo monologichnogo movlennja z vykorystannjam avtentychnoji videofonogramy [Teaching Future Lawyers Professionally Oriented English Oral Speech Production with Authentic Video]. Kyiv, 261.
  9. Konotop, O. S. (2010). Metodyka navchannja majbutnih filologiv anglijskogo dialogichnogo spilkuvannja z vykorystannjam videofonogramy [Methodology of Teaching Future Linguists Oral Speech Interaction in English with Video]. Kyiv, 261.
  10. Chudak, S. (2010). Arbeit mit Filmen in DaF Unterricht al seine Moglichkeit der Forderung der interkulturellen Kompetenz auf der Fortgeschrittenenstufe. DaF integriert. Literatur – Vedien – Ausbildung. – Gottingen, 73–95.
  11. Gilmore, A.; Mishan, F., Chambers, A. (Eds.) (2010). Catching Words. Exploiting Film Discourse in the Foreign Language Classroom. Perspectives on Language Learning Materials Development. Oxford: Oxford Univ. Press, 111–148.
  12. Sherman, J. (2003). Using Authentic Video in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge Univ. Press, 277.
  13. MacGregor, L. (2007). Looking at Cultural Difference in Movie Trailers. Community, Identity, Motivation. Tokyo: JALT, 636–643.
  14. Sass, A. (2007). Filme im Unterricht – Sehen(d) lernen. Fremdsprache Deutsch, 5–13.
  15. Nikolajeva, S. Ju. (2010). Cili navchannja inozemnyh mov v aspekti kompetentnisnogo pidhodu [Objectives of Teaching Foreign Languages in the Aspect of Competence Approach]. Foreign Languages, 2, 11–17.
  16. Jahnjuk, T. O. (2002). Vykorystannja fragmentiv hudozhnih videofilmiv dlja navchannja studentiv movnyh specialnostej sociokulturnoji anglijs'koji leksyky [Teaching Linguistic Students Socio-cultural English Vocabulary with Feature Film Sequences]. Kyiv, 223.
  17. Bychkova, N. I. (1999). Osnovy vykorystannja videofonogramy ta fonogramy dlja navchannja inozemnyh mov [Basics of Using Video and Audio for Teaching Foreign Languages]. Chep. 1. Kyiv: Vipol, 107.
  18. Bychkova, N. I. (2006). Novi Strategiji vykorystannja videofonogramy dlja navchannja usnogo inshomovnogo spilkuvannja [New Strategies of Teaching Oral Speech Communication with Video]. Pedagogical Process: Theory and Practice, 3, 69–79.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-28

Як цитувати

Lutkovska, N. (2017). Відбір відеофонограм для формування іншомовної компетентності студентів немовних спеціальностей на засадах імпліцитної професійної орієнтації. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (10), 13–18. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.94233

Номер

Розділ

Педагогічна освіта