Сутнісний аналіз рівнів методологування науково-професійної соціальної роботи

Автор(и)

  • Liliya Rebukha Тернопільський національний економічний університет вул. Львівска, 11, м. Тернопіль, Україна, 46020, Україна https://orcid.org/0000-0002-0054-0651

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.94254

Ключові слова:

методологія, методологування, методологічна робота, рівні методологування, соціальна робота, професіоналізм

Анотація

У статті актуалізовано важливість методології, яка є неодмінною складовою наукових пошуків науковця-дослідника, здатна визначати найважливіші думки теоретиків і практиків у процесі осягнення нових знань, чітко уможливлює та структурує складні теорії і концепції, розробляє способи та засоби задля вирішення наукових педагогічних проблем. Обґрунтовано важливість методологічного професіоналізму, котрий розкривається на різних рівнях методологування

Біографія автора

Liliya Rebukha, Тернопільський національний економічний університет вул. Львівска, 11, м. Тернопіль, Україна, 46020

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедра психології та соціальної роботи

Посилання

  1. Schedrovytskyy, G. P. (2000). Metodologichna organizacija sfery psyhologiji. Psyhologija i Suspil’stvo, 2, 7–24.
  2. Stjopin, V.; Furman, A. V. (Ed.) (2015). Naukova racionalnist u tehnogennij kulturi: typy ta istorychna evoljucija. Vol. 2. Systema suchasnyh metodologij. Ternopil: TNEU, 5–10.
  3. Rac, M. (2005). Mesto normirovanija i ego strategija v procesah razvitija. Kentavr, 35, 7–13.
  4. Rebukha, L. Z. (2005). Osoblyvosti metodologuvannja pid chas provedennja psyhologichnoji ekspertyzy. Vitakul’turnyj mlyn, 54–57.
  5. Melnychuk, I. (2011). Teorija i praktyka profesijnoji pidgotovky majbutnih social’nyh procivnykiv zasobamy interaktyvnyh tehnologij [The theory and practice of training of future social workers by the means of interactive technologies]. Ternopil, 584.
  6. Furman, A. V. (2016). Ideja i zmist profesijnogo metodologuvannja [Idea and content of professional metodologizing]. Ternopil: TNEU, 378.
  7. Schedrovytskyy, G. P. (1997). Filosofija. Nauka. Metodologija. Moscow: Shkola. kult. Politiki, 656.
  8. Zinchenko, A. P. (1994). K programme rabot po teme “Shemy i mehanizmy shematizaciji v misljedejatelnosti”. Kentavr, 1, 3–8.
  9. Furman, A. (2005). Rivni ta kriteriji metodologyvannia u profesijnomu zdijsnenni naukovo-doslidnoji dijal’nosti. Vitakul’turnyj mlyn, 5–13.
  10. Tyuptya, L. T., Ivanova I. B. (2008). Social’na robota: teorija i praktyka [Social work: theory and practice]. Kyiv: Znannja, 574.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-28

Як цитувати

Rebukha, L. (2017). Сутнісний аналіз рівнів методологування науково-професійної соціальної роботи. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (10), 18–21. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.94254

Номер

Розділ

Педагогічна освіта