Лінгводидактичний аспект формування навичок фахової комунікації у студентів-іноземців медичних університетів

Автор(и)

  • Tamara Serhiienko Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця бул. Т. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0003-2414-5418

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.94380

Ключові слова:

фахова медична мова, фахова медична комунікація, лінгводидактика, комунікативний аспект

Анотація

Стаття присвячена лінгводидактичному аналізу фахової медичної комунікації. Обґрунтовано необхідність спеціального лінгвістичного опису мовних явищ для їх лінгводидактичної інтерпретації. Виявленопровідні компоненти структури фахової медичної комунікації, які є методично пріоритетними у професійно орієнтованому навчанні. Сформульовано ключові лінгводидактичні завдання, спрямовані на формування навичок фахової медичної комунікації в аудиторії іноземних студентів

Біографія автора

Tamara Serhiienko, Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця бул. Т. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601

Викладач

Кафедра україністики

Посилання

  1. Nikolaiev, S. Iu. (Ed.) (2003). Zahalnoievropeiski rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia. Kyiv: Lenvit, 273.
  2. Drozdova, I. P. (2015). Formuvannya osobystosti fakhivtsya u protsesi navchannya studentiv-nefilolohiv profesiynoho movlennya u vyshchiy shkoli. Naukovyy visnyk Mukachivs'koho derzhavnoho universytetu. Seriya: Pedahohika ta psykholohiya, 2, 102–106.
  3. Savenkova, L. O., Shadova, V. V., Borysenko, L. L. et. al.; Savenkova, L. O. (Ed.) (2015). Psykholohiya spilkuvannya. Kyiv: KNEU, 309.
  4. Nahorniuk, L. Ye. (2009). Formuvannia inshomovnoi profesiinoi komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh zhurnalistiv u protsesi fakhovoi pidhotovky. Ternopil, 271.
  5. Strel'nikov, V. Yu., Britchenko, I. H. (2013). Suchasni tekhnolohiyi navchannya u vyshchiy shkoli. Poltava: PUET, 309.
  6. Lisovyi, M. I. (2006). Formuvannia profesiinoho movlennia maibutnikh medychnykh pratsivnykiv u vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladakh. Vinnytsia, 16.
  7. Chernykh, I. O. (2012). Linhvodydaktychni umovy rozvytku movlennievoi kompetentnosti maibutnikh likariv. Kyiv, 20.
  8. Matsiuk, Z. (2007). Linhvistychni osnovy metodyky vykladannia hramatyky ukrainskoi movy yak inozemnoi. Teoriia i praktyka vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi, 2, 31–39.
  9. Donchenko, T. (2004). Vlasne metodychni pryntsypy navchannya ukrayins'koyi movy. Ukrayins'ka mova i literatura v shkoli, 2, 2–4.
  10. Vasetska, L. I. (2005). Metodyka navchannia profesiinoho rosiiskoho movlennia studentiv-inozemtsiv vyshchoho medychnoho zakladu. Kherson, 20.
  11. Hoffmann, L. (1985). Kommunikationsmittel Fachsprache. Eine Einführung. Tubingen: Gunter Narr Verlag, 307.
  12. Strevens, P. (1977). Special-Purpose Language Learning: A Perspective. Language Teaching, 10 (03), 145. doi: 10.1017/s0261444800003402
  13. Botsman, A. V. (2006). Strukturno-semantychni ta prahmatychni osoblyvosti farmatsevtychnykh tekstiv (na materiali anhlomovnykh instruktsii do vzhyvannia likarskykh preparativ). Kyiv, 20.
  14. Lytvynenko, N. P. (2009). Ukrainskyi medychnyi dyskurs. Kharkiv: Kharkivske istoryko-filolohichne tovarystvo, 304.
  15. Misnyk, N. V. (2002). Formuvannia ukrainskoi medychnoi klinichnoi terminolohii. Kyiv, 20.
  16. Petrova, O. B. (1994). Strukturno-semantychna kharakterystyka medychnoi terminolohii ta narodnykh naimenuvan khvorob v ukrainskii movi. Kharkiv, 24.
  17. Yukalo, V. Ia. (2003). Movni stereotypy v komunikatsiiakh likaria. Kyiv, 24.
  18. Koroleva, O. L. (2000). Metodicheskoye obespecheniye professional'no-oriyentirovannogo obucheniya inostrannykh studentov-medikov obshcheniyu na russkom yazyke v protsesse podgotovki k klinicheskoy praktike. Moscow, 182.
  19. Karpilovska, Ye. A. (2012). Kompiuterne modeliuvannia movnykh zmin: systema movy i tekst. Kompiuterna linhvistyka: suchasne ta maibutnie. Kyiv: KNLU, 25–26.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-28

Як цитувати

Serhiienko, T. (2017). Лінгводидактичний аспект формування навичок фахової комунікації у студентів-іноземців медичних університетів. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (10), 35–40. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.94380

Номер

Розділ

Педагогічна освіта