Обгрунтування педагогічних умов розвитку військово-спеціальної компетентності офіцерів-прикордонників у процесі магістерської підготовки
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.94382Ключові слова:
військово-спеціальна компетентність, офіцери, відбір змісту, навчальний матеріал, андрагогічна модельАнотація
У статті розкрито основні педагогічні умови ефективного розвитку військово-спеціальної компетентності офіцерів Державної прикордонної служби України у процесі магістерської підготовки. Йдеться про відбір змісту навчального матеріалу зі спеціальних дисциплін, моделювання та вирішення практичних ситуацій оперативної та службової діяльності, формування в офіцерів комунікативних та педагогічних умінь на основі андрагогічної моделі інтерактивного навчання
Посилання
- Safin, O. D. (1997). Psykholohiya upravlins'koyi diyal'nosti komandyra. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo Akademiyi PVU, 149.
- Orlov, Ye. V., Zalozh, V. V., Kushnir, V. S. (2011). Naukovi osnovy upravlinnya. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo NADPSU, 150.
- Nazarenko, V. O., Mazur, V. Yu., Ivashkov, Yu. B. et. al. (2015). Operatyvno-sluzhbova diyal'nist' viddilu prykordonnoyi sluzhby Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo NADPSU, 428.
- Poltorak, S. T. (2003). Pedahohichni umovy formuvannya umin' komandyra pidrozdilu u maybutnikh ofitseriv MVS Ukrayiny. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo NADPSU, 18.
- Neshchadym, M. I. (2004). Viys'kova osvita Ukrayiny: istoriya, teoriya, metodolohiya, praktyka. Kyiv, 57.
- Maksymenko, S. D., Oleksiyenko, B. M. (2001). Moral'no-psykholohichne zabezpechennya sluzhbovoyi diyal'nosti Prykordonnykh viys'k Ukrayiny. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo NAPVU, 448.
- Yvanov, V. P. (1986). Formyrovanye lychnosty ofytsera. Moscow: Voenyzdat, 160.
- Yezheyev, M., Nikolayenko, S., Ustymenko, O. (2009.) Pidhotovka ofitsers'koho korpusu ta fakhivtsiv u sferi natsional'noyi bezpeky v SShA. Dosvid dlya Ukrayiny. Visnyk Natsional'noyi akademiyi derzhavnoho upravlinnya pry Prezydentovi Ukrayiny, 2, 314–323.
- Ovcharuk, O. V. (Ed.) (2004). Kompetentnisnyy pidkhid u suchasniy osviti: svitovyy dosvid ta ukrayins'ki perspektyvy. Kyiv: K.І.С, 112.
- Bulhakova, N. B., Rakhmanov, V. O. (2012). Metodyka vykladannya u vyshchiy shkoli. Kyiv: NAU, 204.
- Rozanova, V. A. (1999). Psykholohyya upravlenyya. Moscow: ZAO «Byznes-shkola «Yntel-Syntez», 352.
- Carafano, J., Kochemc, A. (2005). Military Education Needs Reform. Defense News, 4, 15–19.
- Orban-Lembryk, L. E. (2003). Psykholohiya upravlinnya. Kyiv: Akademvydav, 567.
- Sysoyeva, S. O., Pometun, O. I. (2011). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya doroslykh. Kyiv: EKMO, 320.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Vitaliy Veretilnik, Alexander Didenko, Alexander Didenko
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.