Обгрунтування педагогічних умов розвитку військово-спеціальної компетентності офіцерів-прикордонників у процесі магістерської підготовки

Автор(и)

  • Vitaliy Veretilnik Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького вул. Шевченка, 46, м. Хмельницький, Україна, 29003, Україна https://orcid.org/0000-0002-5742-8572
  • Alexander Didenko Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького вул. Шевченка, 46, м. Хмельницький, Україна, 29003, Україна https://orcid.org/0000-0002-7900-6047

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.94382

Ключові слова:

військово-спеціальна компетентність, офіцери, відбір змісту, навчальний матеріал, андрагогічна модель

Анотація

У статті розкрито основні педагогічні умови ефективного розвитку військово-спеціальної компетентності офіцерів Державної прикордонної служби України у процесі магістерської підготовки. Йдеться про відбір змісту навчального матеріалу зі спеціальних дисциплін, моделювання та вирішення практичних ситуацій оперативної та службової діяльності, формування в офіцерів комунікативних та педагогічних умінь на основі андрагогічної моделі інтерактивного навчання

Біографії авторів

Vitaliy Veretilnik, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького вул. Шевченка, 46, м. Хмельницький, Україна, 29003

Перший заступник ректора

Alexander Didenko, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького вул. Шевченка, 46, м. Хмельницький, Україна, 29003

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра педагогіки та соціально-економічних дисциплін

Посилання

  1. Safin, O. D. (1997). Psykholohiya upravlins'koyi diyal'nosti komandyra. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo Akademiyi PVU, 149.
  2. Orlov, Ye. V., Zalozh, V. V., Kushnir, V. S. (2011). Naukovi osnovy upravlinnya. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo NADPSU, 150.
  3. Nazarenko, V. O., Mazur, V. Yu., Ivashkov, Yu. B. et. al. (2015). Operatyvno-sluzhbova diyal'nist' viddilu prykordonnoyi sluzhby Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo NADPSU, 428.
  4. Poltorak, S. T. (2003). Pedahohichni umovy formuvannya umin' komandyra pidrozdilu u maybutnikh ofitseriv MVS Ukrayiny. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo NADPSU, 18.
  5. Neshchadym, M. I. (2004). Viys'kova osvita Ukrayiny: istoriya, teoriya, metodolohiya, praktyka. Kyiv, 57.
  6. Maksymenko, S. D., Oleksiyenko, B. M. (2001). Moral'no-psykholohichne zabezpechennya sluzhbovoyi diyal'nosti Prykordonnykh viys'k Ukrayiny. Khmel'nyts'kyy: Vyd-vo NAPVU, 448.
  7. Yvanov, V. P. (1986). Formyrovanye lychnosty ofytsera. Moscow: Voenyzdat, 160.
  8. Yezheyev, M., Nikolayenko, S., Ustymenko, O. (2009.) Pidhotovka ofitsers'koho korpusu ta fakhivtsiv u sferi natsional'noyi bezpeky v SShA. Dosvid dlya Ukrayiny. Visnyk Natsional'noyi akademiyi derzhavnoho upravlinnya pry Prezydentovi Ukrayiny, 2, 314–323.
  9. Ovcharuk, O. V. (Ed.) (2004). Kompetentnisnyy pidkhid u suchasniy osviti: svitovyy dosvid ta ukrayins'ki perspektyvy. Kyiv: K.І.С, 112.
  10. Bulhakova, N. B., Rakhmanov, V. O. (2012). Metodyka vykladannya u vyshchiy shkoli. Kyiv: NAU, 204.
  11. Rozanova, V. A. (1999). Psykholohyya upravlenyya. Moscow: ZAO «Byznes-shkola «Yntel-Syntez», 352.
  12. Carafano, J., Kochemc, A. (2005). Military Education Needs Reform. Defense News, 4, 15–19.
  13. Orban-Lembryk, L. E. (2003). Psykholohiya upravlinnya. Kyiv: Akademvydav, 567.
  14. Sysoyeva, S. O., Pometun, O. I. (2011). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya doroslykh. Kyiv: EKMO, 320.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-28

Як цитувати

Veretilnik, V., & Didenko, A. (2017). Обгрунтування педагогічних умов розвитку військово-спеціальної компетентності офіцерів-прикордонників у процесі магістерської підготовки. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (10), 46–50. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.94382

Номер

Розділ

Педагогічна освіта