Аналіз програми реалізації етапів дослідно-експериментальної роботи з формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва

Автор(и)

  • Zoya Stukalenko Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький, Україна, 25006, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.96966

Ключові слова:

професійна толерантність, музичне мистецтво, етапи експерименту, герменевтичні вміння, фахова підготовка

Анотація

Дослідження присвячено психолого-педагогічному аспекту феномену «професійна толерантність» майбутнього вчителя музичного мистецтва. Проведено аналіз дослідно-експериментальної роботи, що проходив у три етапи: процесуальний, проектувально-конструктивний, організаційно-діяльнісний в процесі фахової підготовки. Особливу увагу акцентовано на програмі організаційно-діяльнісного етапу педагогічного експерименту, що визначає динаміку формування герменевтичних умінь

Біографія автора

Zoya Stukalenko, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький, Україна, 25006

Кандидат педагогічних наук

Кафедра музично-теоретичних та інструментальних дисциплін

Посилання

  1. Skok, A. G. (2007). Socio-psychological conditions of formation of communicative tolerance in the university teacher. Kyiv, 194.
  2. Irkhina, Y. V. (2011). Formation of professional tolerance future high school teachers. Odessa, 20.
  3. Lisun, D. V. (2010). The essential characteristic structure and hermeneutic professional skills of future musicians. Naukovi zapysky. Seriya: Pedahohika, 1, 68–74.
  4. Pometun, O. I., Pyrozhenko, L. V.; Pometun, O. I. (Ed.) (2004). Current lesson. Interactive learning technologies. Kyiv: A.S.K., 192.
  5. Poluboyarynova, I. I. (2013). The problem of interpretation of a musical work in the musical training of gifted students. Education and development of gifted person, 1 (8), 70–73.
  6. Lyashenko, O. D. (2011). Artistic interpretation of works of art in the theory and practice of scientific analysis. Neperervna profesiyna osvita: teoriya i praktyka, 2, 58–63.
  7. Alekseeva, E. V., Bratchenko, S. L. (2003). Psychological Principles of tolerance teacher. Monologues about teachers. Saint Petersburg: SPbAPPO, 165–172.
  8. Ivanov, I. P. (1989). Encyclopedia collective creative affairs. Moscow: Pedagogy, 207.
  9. Mazur, T. G. (1996). Humanization of relations in the educational process. Elementary School, 9, 5–6.
  10. Moskalenko, V. G. (1994). Creative aspect of musical interpretation. Kyiv: Music Ukraine, 205.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-31

Як цитувати

Stukalenko, Z. (2017). Аналіз програми реалізації етапів дослідно-експериментальної роботи з формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. ScienceRise: Pedagogical Education, (3 (11), 32–36. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.96966

Номер

Розділ

Педагогічна освіта