Принципи візуалізації як основа дидактичного дизайну
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97072Ключові слова:
кліпове мислення, візуалізація, дидактичний дизайн, принципи візуалізації, освітні технотрендиАнотація
У дослідженні розкрито основні моменти дидактичного дизайну із урахуванням специфіки мислення сучасного покоління. Виокремлено принципи створення візуалізації: принцип лаконічності, принцип автономності, принцип стадійності, принцип якірності, принцип структурності, принцип естетичності, принцип простоти та доступності, принцип впливу на максимальну кількість органів чуття. Використання зазначених принципів суттєво полегшує сприйняття та засвоєння матеріалу, оптимізує процес навчанняПосилання
- Amirov, A. F. (2008). Sovremennye orientiry sovremennogo obrazovaniya v Rossii. Vysshee obrazovanie v Rossii, 3, 22–26.
- Man'ko, N. N., Tkachenko, E. V., Shtejnberg, V. E. (2006). Didakticheskij dizajn – instrumental'nyj podhod. Obrazovanie i nauka, 1, 58–67. Available at: http://cyberleninka.ru/article/n/didakticheskiy-dizayn-instrumentalnyy-podhod
- Ius, D. V. (2013). Instrumental'naya didaktika i didakticheskij dizajn: teoriya, tekhnologiya i praktika mnogofunkcional'noj vizualizacii znanij. Moscow – Ufa: Izdatel'stvo BGPU imeni M. Akmully, 73–74. Available at: http://ost101.narod.ru/2013_Ufa_73_74.pdf
- Bilousova, L. I., Zhytyenyova, N. V. (2017). Functional approach to the use of technology of visualization for intensification of learning process. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 57 (1), 38–49. Available at: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1525
- Boiun, V. P. (2011). Intelektualne vybirkove spryiniattia vizualnoi informatsii. Informatsiini aspekty. Iskusstvennyi intellekt, 3, 16–24.
- Raputo, A. G. (2010). Vizualizaciya kak neot’emlemaya sostavlyayushchaya processa obucheniya prepodavatelej. Mezhdunarodnyj zhurnal ehksperimental'nogo obrazovaniya, 5, 138–141.
- Hryzun, L. E., Zhytienova, N. V., Mudrak, A. V. (2014). Elektronnyi dovidnyk z pytan zastosuvannia tekhnolohii vizualizatsii, realizovanyi zasobamy khmarnykh servisiv, u praktytsi navchannia. Problemy teorii i praktiki distancionnogo i ehlektronnogo obrazovaniya (PDEHO – 2014). Yalta: RVUZ KGU, 69–74.
- Manako, A. F., Sinica, K. M. (2012). KT v obuchenii: vzglyad skvoz' prizmu transformacij. Obrazovatel'nye tekhnologii i obshchestvo, 15 (3), 392–414. Available at: http://ifets.ieee.org/russian/depository/v15_i3/pdf/6.pdf
- Zhytyenyova, N. V. (2016). Technologies of visualization in modern educational trends. Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu, 2, 170–178. Available at: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/43/83#.WNpjRNLygdU
- Gibson, Dzh.; Logvinenko, A. D. (Ed.) (1988). Ekologicheskij podhod k zritel'nomu vospriyatiyu. Moscow: Progress, 464.
- Alyaev, Yu. A., Garyaev, A. V., Kalinin, I. Yu. (2006). «Soyuzmul'tzadachnik. Zanimatel'naya fizika» dlya nachal'noj shkoly. Informatizaciya sel'skoj shkoly (Infosel'sh-2006). Moscow: OOO «Press-Attashe», 306–310. Available at: http://window.edu.ru/resource/008/56008/files/anapa2006.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Natalya Zhytienova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.