Аналіз результатів педагогічного експерименту з розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97176Ключові слова:
експериментально-дослідне навчання, культуротворча компетентність, кейс-технологія, післядипломна педагогічна освіта, програма педагогічного експериментуАнотація
У статті проаналізовано хід та результати експериментально-дослідної перевірки ефективності розробленої теоретичної моделі розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ у системі післядипломної педагогічної освіти.
Обґрунтовано й розроблено теоретичну модель розвитку культуротворчої компетентності викладачів вищої військової школи із використанням кейс-технології. Визначено психолого-педагогічні умови розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ. Висвітлено логіку, особливості організації та хід педагогічного експерименту на кожному його етапі, узагальнено результати експериментально-дослідного навчання. Підведено підсумки проведеного дослідження, вказано перспективи подальшого розроблення порушеного наукового питання
Посилання
- Vitchenko, A. O. (2014). Rozvytok profesiynoyi kompetentnosti maybutnikh vykladachiv VVNZ iz vykorystannyam tekhnolohiyi sytuatyvnoho analizu. Visnyk Natsional'noho universytetu oborony Ukrayiny, 1 (38), 20–26.
- Vitchenko, A. O., Os'odlo, V. I., Salkutsan, S. M.; Telelym, V. M. (Ed.) (2016). Tekhnolohiyi navchannya u vyshchiy viys'koviy shkoli: teoriya i praktyka. Kyiv: NUOU im. Ivana Chernyakhovs'koho, 250.
- Zyazyun, I. A. (1996). Osvitni tekhnolohiyi u vymirakh pedahohichnoyi refleksiyi. Postmetodyka, 4 (14), 11–13.
- Dubasenyuk, O. A., Semenyuk, T. V., Antonova, O. Ye. (2003). Profesiyna pidhotovka maybutn'oho vchytelya do pedahohichnoyi diyal'nosti. Zhytomyr: Zhytomyrs'kyy derzh. ped. un-t, 192.
- Okon', V.; Danilov, M. A. (Ed.) (1962). Process obucheniya. Moscow: Uchpedgiz, 172.
- Os'odlo, V. I. (2012). Psykholohiya profesiynoho stanovlennya ofitsera. Kyiv: PP «Zoloti Vorota», 463.
- Sysoyeva, S. O. (2011). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya doroslykh. Kyiv: VD «EKMO», 320.
- Zamotayeva, N. V. (2016). Osoblyvosti vykorystannya keysiv u protsesi rozvytku kul'turotvorchoyi kompetentnosti vykladachiv VVNZ. Visnyk Natsional'noho aviatsiynoho universytetu. Seriya: Pedahohika. Psykholohiya, 1 (8), 36–42.
- Zamotayeva, N. V. (2016). Kul'turolohichne zabezpechennya viys'kovo-pedahohichnoho protsesu z vykorystannyam keys-tekhnolohiyi. Kyiv: Al'fa Reklama, 180.
- Zamotayeva, N. V. (2014). Praktychne vykorystannya tekhnolohiyi sytuatyvnoho analizu na zanyattyakh riznykh vydiv. Vykorystannya metodiv aktyvnoho navchannya u navchal'no-vykhovnomu protsesi pidhotovky ofitseriv zapasu, 156–158.
- Psihologo-pedagogicheskij praktikum rotnogo politrabotnika. Chep. ІІ (1989). Voennaya pedagogika. Doneck, 366.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Nataliia Zamotaieva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.