Аналіз результатів педагогічного експерименту з розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів

Автор(и)

  • Nataliia Zamotaieva Національний університет оборони України імені Івана Черняховського пр. Повітрофлотський, 28, м. Київ, Україна, 03049, Україна https://orcid.org/0000-0001-5759-5488

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97176

Ключові слова:

експериментально-дослідне навчання, культуротворча компетентність, кейс-технологія, післядипломна педагогічна освіта, програма педагогічного експерименту

Анотація

У статті проаналізовано хід та результати експериментально-дослідної перевірки ефективності розробленої теоретичної моделі розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ у системі післядипломної педагогічної освіти.

Обґрунтовано й розроблено теоретичну модель розвитку культуротворчої компетентності викладачів вищої військової школи із використанням кейс-технології. Визначено психолого-педагогічні умови розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ. Висвітлено логіку, особливості організації та хід педагогічного експерименту на кожному його етапі, узагальнено результати експериментально-дослідного навчання. Підведено підсумки проведеного дослідження, вказано перспективи подальшого розроблення порушеного наукового питання

Біографія автора

Nataliia Zamotaieva, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського пр. Повітрофлотський, 28, м. Київ, Україна, 03049

Старший викладач

Кафедра гуманітарної та соціально-економічної підготовки

Посилання

  1. Vitchenko, A. O. (2014). Rozvytok profesiynoyi kompetentnosti maybutnikh vykladachiv VVNZ iz vykorystannyam tekhnolohiyi sytuatyvnoho analizu. Visnyk Natsional'noho universytetu oborony Ukrayiny, 1 (38), 20–26.
  2. Vitchenko, A. O., Os'odlo, V. I., Salkutsan, S. M.; Telelym, V. M. (Ed.) (2016). Tekhnolohiyi navchannya u vyshchiy viys'koviy shkoli: teoriya i praktyka. Kyiv: NUOU im. Ivana Chernyakhovs'koho, 250.
  3. Zyazyun, I. A. (1996). Osvitni tekhnolohiyi u vymirakh pedahohichnoyi refleksiyi. Postmetodyka, 4 (14), 11–13.
  4. Dubasenyuk, O. A., Semenyuk, T. V., Antonova, O. Ye. (2003). Profesiyna pidhotovka maybutn'oho vchytelya do pedahohichnoyi diyal'nosti. Zhytomyr: Zhytomyrs'kyy derzh. ped. un-t, 192.
  5. Okon', V.; Danilov, M. A. (Ed.) (1962). Process obucheniya. Moscow: Uchpedgiz, 172.
  6. Os'odlo, V. I. (2012). Psykholohiya profesiynoho stanovlennya ofitsera. Kyiv: PP «Zoloti Vorota», 463.
  7. Sysoyeva, S. O. (2011). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya doroslykh. Kyiv: VD «EKMO», 320.
  8. Zamotayeva, N. V. (2016). Osoblyvosti vykorystannya keysiv u protsesi rozvytku kul'turotvorchoyi kompetentnosti vykladachiv VVNZ. Visnyk Natsional'noho aviatsiynoho universytetu. Seriya: Pedahohika. Psykholohiya, 1 (8), 36–42.
  9. Zamotayeva, N. V. (2016). Kul'turolohichne zabezpechennya viys'kovo-pedahohichnoho protsesu z vykorystannyam keys-tekhnolohiyi. Kyiv: Al'fa Reklama, 180.
  10. Zamotayeva, N. V. (2014). Praktychne vykorystannya tekhnolohiyi sytuatyvnoho analizu na zanyattyakh riznykh vydiv. Vykorystannya metodiv aktyvnoho navchannya u navchal'no-vykhovnomu protsesi pidhotovky ofitseriv zapasu, 156–158.
  11. Psihologo-pedagogicheskij praktikum rotnogo politrabotnika. Chep. ІІ (1989). Voennaya pedagogika. Doneck, 366.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-31

Як цитувати

Zamotaieva, N. (2017). Аналіз результатів педагогічного експерименту з розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів. ScienceRise: Pedagogical Education, (3 (11), 15–19. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97176

Номер

Розділ

Педагогічна освіта