Особливості використання методів проблемного навчання у психолого-педагогічній підготовці майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97208Ключові слова:
методи проблемного навчання, психолого-педагогічна підготовка, психолого-педагогічна компетентність, результатиАнотація
У статті теоретично обґрунтовано вплив методів проблемного навчання на результати психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів.
Виявлено, що запропоновані методи формування психолого-педагогічної компетентності у процесі психолого-педагогічної підготовки сприяють поступовому прирощенню здобутих навчальних досягнень майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів, забезпечують перехід кількісного накопичення знань, навиків, умінь у нову якість – оволодіння компетенціями
Посилання
- Pro vyshchu osvitu (2014). Verkhovna Rada Ukrayiny, No. 1556-VII. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
- Pro Natsionalnu stratehiiu rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku (2013). Prezydent Ukrayiny, No. 344. Available at: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
- Zakharchenko, V. M., Luhovyy, V. I., Rashkevych, Yu. M., Talanova, Zh. V.; Kremen, V. H. (Ed.) (2014). Rozroblennia osvitnikh prohram [Develop educational programs]. Kyiv: DP NVTs «Priorytety», 120.
- Podolskyi, A. Y. (2002). Psykholohycheskaia systema P. Ia. Halperyna [Psyholohycheskaya system P. Ia. Halperin]. Voprosy psihologii, 5, 15–28.
- Makhmutov, M. Y. (1972). Teoryia y praktyka problemnoho obuchenyia [Theory and practice of teaching problem]. Kazan: Tatknyhoyzdat, 365.
- Lerner, I. Ya. (1974). Problemnoye obucheniye [Problem learning]. Moscow: Znaniye, 64.
- Menchinskaya, N. A. (Ed.) (1968). Psikhologicheskiye problemy formirovaniya nauchnogo mirovozzreniya shkolnikov [Psychological problems of the formation of the scientific outlook of schoolchildren]. Moscow: Prosveshcheniye, 240.
- Chervinska, L. P. (2016). Zarubizhnyi dosvid vykorystannia pedahohichnykh tekhnolohii na zasadakh studentotsentryzmu. Studentotsentryzm u systemi zabezpechennia yakosti osvity v ekonomichnomu universyteti. Kyiv: KNEU, 289–290.
- Kuzminskyi, A. I. (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of wishing school]. Kyiv: Znaniye, 486.
- Bezrukova, V. S. (1996). Pedahohyka. Proektyvnaia pedahohyka [Pedagogy. Projective Pedagogy]. Ekaterinburg: Delovaia knyha, 344.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olena Kryvylova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.