Особливості використання методів проблемного навчання у психолого-педагогічній підготовці майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів

Автор(и)

  • Olena Kryvylova Бердянський державний педагогічний університет вул. Шмідта, 4, м. Бердянськ, Запорізька обл., Україна, 71100, Україна https://orcid.org/0000-0003-2542-0506

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97208

Ключові слова:

методи проблемного навчання, психолого-педагогічна підготовка, психолого-педагогічна компетентність, результати

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано вплив методів проблемного навчання на результати психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів.

Виявлено, що запропоновані методи формування психолого-педагогічної компетентності у процесі психолого-педагогічної підготовки сприяють поступовому прирощенню здобутих навчальних досягнень майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів, забезпечують перехід кількісного накопичення знань, навиків, умінь у нову якість – оволодіння компетенціями

Біографія автора

Olena Kryvylova, Бердянський державний педагогічний університет вул. Шмідта, 4, м. Бердянськ, Запорізька обл., Україна, 71100

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра професійної освіти

Посилання

  1. Pro vyshchu osvitu (2014). Verkhovna Rada Ukrayiny, No. 1556-VII. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
  2. Pro Natsionalnu stratehiiu rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku (2013). Prezydent Ukrayiny, No. 344. Available at: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
  3. Zakharchenko, V. M., Luhovyy, V. I., Rashkevych, Yu. M., Talanova, Zh. V.; Kremen, V. H. (Ed.) (2014). Rozroblennia osvitnikh prohram [Develop educational programs]. Kyiv: DP NVTs «Priorytety», 120.
  4. Podolskyi, A. Y. (2002). Psykholohycheskaia systema P. Ia. Halperyna [Psyholohycheskaya system P. Ia. Halperin]. Voprosy psihologii, 5, 15–28.
  5. Makhmutov, M. Y. (1972). Teoryia y praktyka problemnoho obuchenyia [Theory and practice of teaching problem]. Kazan: Tatknyhoyzdat, 365.
  6. Lerner, I. Ya. (1974). Problemnoye obucheniye [Problem learning]. Moscow: Znaniye, 64.
  7. Menchinskaya, N. A. (Ed.) (1968). Psikhologicheskiye problemy formirovaniya nauchnogo mirovozzreniya shkolnikov [Psychological problems of the formation of the scientific outlook of schoolchildren]. Moscow: Prosveshcheniye, 240.
  8. Chervinska, L. P. (2016). Zarubizhnyi dosvid vykorystannia pedahohichnykh tekhnolohii na zasadakh studentotsentryzmu. Studentotsentryzm u systemi zabezpechennia yakosti osvity v ekonomichnomu universyteti. Kyiv: KNEU, 289–290.
  9. Kuzminskyi, A. I. (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of wishing school]. Kyiv: Znaniye, 486.
  10. Bezrukova, V. S. (1996). Pedahohyka. Proektyvnaia pedahohyka [Pedagogy. Projective Pedagogy]. Ekaterinburg: Delovaia knyha, 344.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-31

Як цитувати

Kryvylova, O. (2017). Особливості використання методів проблемного навчання у психолого-педагогічній підготовці майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів. ScienceRise: Pedagogical Education, (3 (11), 20–26. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97208

Номер

Розділ

Педагогічна освіта