Особливості формування самоосвітньої компетентності студентів медичних училищ
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97241Ключові слова:
самоосвітня компетентність, студент, медичне училище, критерій, показник, рівень сформованостіАнотація
У статті здійснено аналіз особливостей сформованості самоосвітньої компетентності студентів медичних училищ. Представлено методики діагностики критеріїв самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців. Розкрито провідні мотиви вступу студентів до медичного училища, їх значущість у формуванні самоосвітньої компетентності. Визначено вхідний рівень знань зі шкільних дисциплін природничого профілю. Окреслено напрями формування самоосвітньої компетентності студентів медичних училищ
Посилання
- Dovmantovych, N. G. (2013). To the problem of using the competence approach at medical college. Pedagogical process: theory and practice, 2, 38–44.
- Dovmantovich, N. (2016). The structure of self-educational competence for students of medical college. IntellectualArchive, 5 (2), 128–133.
- Koryl, O. A. (2012). Formuvannya samoosvitnyoi kompetentnosti u studentiv nemovnyh special`nostey z vykorystannyam informatsiyno-komunikatsiynyh tehnologiy [Self-educational competence formation of the students of technical specialties using the informational technologies]. Chernihiv, 25.
- Dobryden, A. (2010). Formuvannya samoosvitnyoi kompetentnosti maybutnyogo vchytelya zasobamy integratyvnogo navchannya [Self-educational competence formation for the future teacher my integration teaching tool]. Problemy pidgotovky suchasnogo vchytelya, 1, 59–64.
- Shcholok, О. B. (2006). Informational and learning environment as a factor in the formation of future professional competence in the process of self-education. Pedagogical science, 43, 366–370.
- Kiselyova, A. B. (2011). Formation of self-educational competence of future teachers in terms of informational and learning environment. Kharkiv, 22.
- Bukhlova, N. V. (2006). Learning to learn: diagnosis and formation of self-educational competence of students. Kyiv: Vyd. dim «Shkilnyi svit», 128.
- Ilyin, E. P. (2002). Motivation and motives. Saint Petersburg: Pyter, 512.
- Vylenskyy, M. J., Obraztsov, P. I., Uman, A. I.; Slastenyn, V. A. (Ed.) (2002). Technologies of professionally-oriented learning in school High society. Moscow: Pedagogic society of Russia, 275.
- Aleksiuk, A. N., Pidkasistyj, P. Y. et. al. (1993). Organization of independent work of students in the conditions of an intensification of training. Kyiv: UMKVO, 336.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Nataliya Dovmantovych, Mariіa Dovmantovych
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.