Особливості формування самоосвітньої компетентності студентів медичних училищ

Автор(и)

  • Nataliya Dovmantovych Київський університет імені Бориса Грінченко вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Україна https://orcid.org/0000-0001-6124-8702
  • Mariіa Dovmantovych Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Т. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-4346-8995

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97241

Ключові слова:

самоосвітня компетентність, студент, медичне училище, критерій, показник, рівень сформованості

Анотація

У статті здійснено аналіз особливостей сформованості самоосвітньої компетентності студентів медичних училищ. Представлено методики діагностики критеріїв самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців. Розкрито провідні мотиви вступу студентів до медичного училища, їх значущість у формуванні самоосвітньої компетентності. Визначено вхідний рівень знань зі шкільних дисциплін природничого профілю. Окреслено напрями формування самоосвітньої компетентності студентів медичних училищ

Біографії авторів

Nataliya Dovmantovych, Київський університет імені Бориса Грінченко вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Здобувач

Кафедра теорії та історії педагогіки 

Mariіa Dovmantovych, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця бул. Т. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601

Лікар-інтерн

Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Посилання

  1. Dovmantovych, N. G. (2013). To the problem of using the competence approach at medical college. Pedagogical process: theory and practice, 2, 38–44.
  2. Dovmantovich, N. (2016). The structure of self-educational competence for students of medical college. IntellectualArchive, 5 (2), 128–133.
  3. Koryl, O. A. (2012). Formuvannya samoosvitnyoi kompetentnosti u studentiv nemovnyh special`nostey z vykorystannyam informatsiyno-komunikatsiynyh tehnologiy [Self-educational competence formation of the students of technical specialties using the informational technologies]. Chernihiv, 25.
  4. Dobryden, A. (2010). Formuvannya samoosvitnyoi kompetentnosti maybutnyogo vchytelya zasobamy integratyvnogo navchannya [Self-educational competence formation for the future teacher my integration teaching tool]. Problemy pidgotovky suchasnogo vchytelya, 1, 59–64.
  5. Shcholok, О. B. (2006). Informational and learning environment as a factor in the formation of future professional competence in the process of self-education. Pedagogical science, 43, 366–370.
  6. Kiselyova, A. B. (2011). Formation of self-educational competence of future teachers in terms of informational and learning environment. Kharkiv, 22.
  7. Bukhlova, N. V. (2006). Learning to learn: diagnosis and formation of self-educational competence of students. Kyiv: Vyd. dim «Shkilnyi svit», 128.
  8. Ilyin, E. P. (2002). Motivation and motives. Saint Petersburg: Pyter, 512.
  9. Vylenskyy, M. J., Obraztsov, P. I., Uman, A. I.; Slastenyn, V. A. (Ed.) (2002). Technologies of professionally-oriented learning in school High society. Moscow: Pedagogic society of Russia, 275.
  10. Aleksiuk, A. N., Pidkasistyj, P. Y. et. al. (1993). Organization of independent work of students in the conditions of an intensification of training. Kyiv: UMKVO, 336.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-31

Як цитувати

Dovmantovych, N., & Dovmantovych, M. (2017). Особливості формування самоосвітньої компетентності студентів медичних училищ. ScienceRise: Pedagogical Education, (3 (11), 7–11. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.97241

Номер

Розділ

Педагогічна освіта