Аналіз формування рівневої цифрової фармації
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4852.2017.104237Ключові слова:
цифрова фармація, інтранет, екстранет, інтернет, інформаційно-пошукові технологіїАнотація
Мета: Метою дослідження є аналіз використання окремих рівнів інформаційних мереж в аптеках України як першого етапу інтеграційних процесів інформаційних мереж окремих фармацевтичних організацій і можливостей формування цифрової фармації.
Методи: У дослідженні використовувалися метод маркетингового аналізу, а також історичний, логічний, порівняльний методи.
Результати: Представлені результати аналізу використання сучасних інформаційно-пошукових та прикладних технологій та їх можливостей для фармацевтичних організацій. Встановлено, що усі сучасні оболонки та програми потребують адаптування до особливостей використання в умовах фармацевтичного підприємства з урахування його особливостей. Опрацьовано значення поняття «мережеве суспільство» та термінів інтранет, єкстранет та інтернет, а також оцінений ступінь їх використання в фармації. Встановлено, що в аптечних мережах України окрім розповсюджених касових модулів та автоматизованих робочих місць власники впроваджують сучасне програмне забезпечення, яке не лише дає можливість автоматизації більшості операцій в аптеці але й встановлює двосторонній контакт з кінцевим споживачем, формуючи його лояльність.
Висновки: Виділені інформаційно-пошукові та прикладні продукти, які використовують в аптечних мережах України, встановлено ступінь їх поширення і можливості, тенденції до формування цифрової фармації
Посилання
- Kit, L. Z. (2014). Evolyutsiya merezhevoyi ekonomiky. Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu, 2 (3), 187–193.
- Onuiri, E. E., Inalegwu, G. O., Solomon, A. F., Chukwujioke, S.-D. (2016). Online Pharmaceutical Management System. European Scientific Journal, 12 (12), 139–156. doi: 10.19044/esj.2016.v12n12p139
- Pestun, I. V. (2010). Teoretychni ta naukovo-prykladni zasady marketynhovoho upravlinnya v systemi likars'koho zabezpechennya naselennya. Natsional'nyi farmatsevtychnyi universytet. Kharkiv, 43.
- Wasen, K. (2015). Innovation Management in Robot Society (Routledge Studies in Technology, Work and Organizations). Abingdon: Routledge, 1601.
- Novyts'ka, Yu. Ye., Posylkina, O. V., Kozyryeva, O. V., Khromykh, A. H. (2013). Lohistychni pidkhody do upravlinnya zapasamy na farmatsevtychnykh pidpryyemstvakh. Ukrayins'kyi Medychnyi Al'manakh, 16 (2), 112–115.
- Mayboroda, Y. N., Storozhenko, Y. P., Babenko, V. P., Kaydash, M. V. (2016). Ohlyad dosyahnen' v terahertsovykh komunikatsiynykh systemakh. Zbirnyk naukovykh prats' Natsional'noyi akademiyi Natsional'noyi hvardiyi Ukrayiny, 1 (27), 45–48.
- Kotvits'ka, A. A., Karlo, V. V., Cherkashyna, A. V. (2016). Rozrobka avtomatyzovanoyi medyko-farmatsevtychnoyi systemy likuvannya khvorykh na psoriaz. Sotsialna farmatsiya v okhoroni zdorovya, 2 (2), 11–18.
- Tolochko, V. M., Medvedeva, Yu. P., Muzyka, T. F. (2013). Izuchenie opyta legalizacii deyatel'nosti-internet aptek v stranah Evrosoyuza i vozmozhnost' ego ispol'zovaniya v Ukraine. Nauchnye vedomosti. Seriya medicina. Farmaciya, 22 (11 (154)), 239–244.
- Nemchenko, A. S., Tereshchenko, L. V., Teterych, N. V. (2012). Naukove uzahal'nennya svitovoho dosvidu vprovadzhennya novitnikh tekhnolohiy z elektronnoyi retseptury. Klinichna farmatsiya, 16 (4), 25–30.
- Pernice, K. (2017). 2017 Intranet Design Annual. Nielsen Norman Group, 483.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Iryna Timanyuk, Iryna Pestun
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.