Аналіз засобів та особливостей розробки курсу з навчальної дисципліни для системи дистанційної освіти

Автор(и)

  • Ольга Євгеніївна Макарова Національный фармацевтичний університет вул. Пушкінська, 53, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-4206-0082

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4852.2016.72812

Ключові слова:

дистанційна освіта, дистанційне навчання, дистанційні курси, перспективи дистанційної освіти

Анотація

У даній статті досліджуються особливості дистанційної освіти, зокрема, у фармацевтичному ВНЗ. Розглянуті тенденції впровадження у процес навчання сучасних інформаційних технологій.

Методи. У ході досліджень застосовані емпіричні емпіричні методи (спостереження, інформаційний пошукінформаційний пошук з тематики розвитку сучасних комп’ютерних технологій, та та розвитку дистанційної освіти дистанційної освіти (ДО), порівняння, виявлення переваг та недоліків дистанційної форми навчання відносно традиційних засобів навчання відносно традиційних засобів навчання); експериментальні методи методи (експеримент, моделювання, логічний синтез, в т.ч. гіпотетичні прогнозування); аналітичні аналітичні методи (вивчення та узагальнення, формалізація), за допомогою яких було проведено логічний аналіз та систематизацію ію дослідженої інформації, виявлені причинно-наслідкові зв’язки щодо проблематики ДО.

Результати. Визначені переваги та недоліки, а також особливості розробки курсу з дисципліни «Належні практики у фармації» для системи дистанційної освіти, перспективи впровадження дистанційного навчання у фармацевтичному ВНЗ для навчання провізорів.

Висновки. Визначено концепцію дистанційної освіти для провізорів, види і організаційні форми дистанційного навчання, негативні сторони та та переваги, перспективи розвитку дистанційної форми навчання

Біографія автора

Ольга Євгеніївна Макарова, Національный фармацевтичний університет вул. Пушкінська, 53, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат фармацевтичних наук, доцент

Кафедра управління якістю 

Посилання

  1. Makarova, O. E. (2016). The System of distance education: analysis of tools, forms, methods, advantages and disadvantages. Distance education – start from the present into the future, 170–175. Available at: http://dist.karazin.ua/
  2. Rodіonov, O. V. (2011). Methodical bases of quality management of educational services institutions based on international standards. Visnyk DІTB, 15, 81–83.
  3. Yasulaytis, V. A. (2005). Distance learning: guidance. Kyiv: MAUP, 72.
  4. Dolgorukov, A. M. (Ed.) (2002). A practical guide for the tutor system Оpened education through distance technologies. Moscow: Center for intensive education technology, 21–44.
  5. Annenkovа, I. P. Major trends in the quality management system of education in universities. GISAP. Available at: http://gisap.eu/ru/node/1326
  6. Ilyenkovа, S. D. Іndicators of education quality. ELİTARİUM. Available at: http://www.elitarium.ru/2006/08/04/pokazateli_kachestva_obrazovanija.html
  7. Davydovа, N. N. (2011). Development of quality management system: Management education. Narodnoe оbrasovanie, 9, 102–110.
  8. Krasovskaya, O. Y. (2011). The role of education under current global conditions. Bulletin of the International Nobel Economic Forum, 1 (4), 182–188.
  9. Naumov, V. V. (2012). Designing of an electron corporate course. Novorossiysk: Vernaja linija, 104.
  10. Ovcharuk, A. V. (2006). Conceptual approaches to the use of open educational technologies and distance learning in foreign countries and their role in the modernization of education. Information technology and learning tools, 1.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-01

Як цитувати

Макарова, О. Є. (2016). Аналіз засобів та особливостей розробки курсу з навчальної дисципліни для системи дистанційної освіти. ScienceRise: Pharmaceutical Science, (1 (1), 51–55. https://doi.org/10.15587/2519-4852.2016.72812

Номер

Розділ

Фармацевтичні науки