Дослідження характеристик споживачів лікувальної косметики в Україні
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4852.2016.88012Ключові слова:
засоби лікувальної косметики, портрет споживача, поведінка споживача, фактори виборуАнотація
Ефективність маркетингової діяльності підприємства залежить від однозначності визначення проблем цільової групи. Для цього підприємству необхідно визначити характеристики свого споживача та сформувати його портрет.
Метою дослідження є формування портрету споживачів лікувальної косметики та аналіз його зміни за останнє десятиліття.
У досліджені використані методи структурного аналізу, графічні методи, методи порівняння, метод анкетування.
В результаті дослідження встановлено, що за аналізований період з 2006 по 2016 рр. характеристики споживачів змінилися, особливо за психологічними характеристиками. Серед найбільш примітних з них є: зміна найбільш важливих характеристик засобів лікувальної косметики, мотивів придбання та збільшення частки чоловіків-споживачів. Заслуговуючими на увагу результатами дослідження є зміна пріоритетів придбання таких засобів в залежності від вікової групи споживачів.
Таким чином, характеристики споживачів - динамічні, можуть змінюватися під впливом низки факторів. Тому, при розробці стратегії просування засобів лікувальної косметики необхідно враховувати ці зміниПосилання
- Chugunov, A. V. (2011). Formuvannja strategіi vivedennja іsnujuchogo tovaru na novij rinok. Ekonomіka: realіi chasu, 1 (1), 42–46.
- Krikavs'kij, E. V., Kosar, N. S., Pituljak, N. S. (2014). Marketingovі doslіdzhennja tendencіj rinku farmacevtichnih preparatіv. Naukovі pracі Donec'kogo nacіonal'nogo tehnіchnogo unіversitetu. Serіja: Ekonomіchna, 5, 175–184.
- Zhivodonikov, E. (2014). Kosmetika v aptechnom segmente rynka Ukrainy. Kosmeticheskij rynok segodnja, 1, 32–36.
- Kornjushin, V. (2012). Upravlenie aptechnoj kosmetikoj: tendencii, analiz, rekomendacii. Farmacevticheskij vestnik, 10.
- Gacan, V., Boldyreva, E. (2006). Rezul'taty sociologicheskogo oprosa potrebitelej kosmeticheskih sredstv, provedennogo v aptechnih organizacijah. Vestnik VGU. Serija: Himija. Biologija. Farmacija, 1, 197–199.
- Ol'hovs'ka, A. B., Kobec', M. M., Felonenko, L. S. (2011). Marketingove doslіdzhennja vіtchiznjanogo rinku lіkuval'noi kosmetiki. Upravlіnnja, ekonomіka ta zabezpechennja jakostі v farmacіi, 3 (17), 63–68.
- Hanik, N., Peterchuk, І. (2012). Doslіdzhennnja prіoritetіv dlja spozhivachіv pri viborі kosmetichnih zasobіv po dogljadu za shkіroju. Ukrains'kij medichnij al'manah, 15 (5), 159–160.
- Juldasheva, O. (2004). Kognitivnyj marketing i tehnologi potreblenija. Marketingovye kommunikacii, 6, 125–139.
- Gorodec'ka, І., Chernjahovich, A. (2010). Osoblivostі pozicіonuvannja kosmetichnih zasobіv na vіtchiznjanomu farmacevtichnomu rinku. Farmacevtichnij chasopis, 3, 79–83.
- Obzor prodazh kosmetiki v aptekah v 2016 g. (1 kvartal). Available at: http://www.dsm.ru/news/253/
- Juhasz, M. L., Marmur, E. S. (2014). A review of selected chemical additives in cosmetic products. Dermatologic Therapy, 27 (6), 317–322. doi: 10.1111/dth.12146
- Hougeir, F. G., Kircik, L. (2012). A review of delivery systems in cosmetics. Dermatologic Therapy, 25 (3), 234–237. doi: 10.1111/j.1529-8019.2012.01501.x
- Vigan, M., Castelain, F. (2014). Cosmetovigilance: definition, regulation and use "in practice". European Journal of Dermatology, 24 (6), 643–649.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Вікторівна Посилкіна, Вікторія Григорівна Котлярова, Олена Валеріївна Чечотка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.