Критичний огляд застосування змішаного методу дослідження та його критика

Автор(и)

  • Сатіякумар Чандракумар
  • Рамакрішнан Вівек Технологічний кампус Шрі-Ланки, Шрі-Ланка; , Шрі-Ланка https://orcid.org/0000-0001-5691-6825

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.2.8

Ключові слова:

дослідження змішаних методів, критика дослідження змішаних методів, якісне дослідження, кількісне дослідження

Анотація

Мета - ця дослідницька стаття спрямована на аналіз застосування змішаних методів дослідження в різних галузях. Застосування змішаних методів (MMR) також зіткнулося з критикою через свої концептуальні та методологічні проблеми. Тому в цьому дослідженні проаналізовано критичні підходи до розуміння і застосування цього методу та стратегії їх подолання. Методологія - більшість поточних дослідницьких робіт використовують змішану методологію дослідження. Дослідники використовують змішану методологію для дослідження складних дослідницьких питань, на які не може відповісти одна методологія. Висновки – ця стаття висвітлює результати, пов’язані з використанням змішаних методів дослідження в різних областях. Деякі критики стверджують, що MMR бракує методологічної строгості та може займати багато часу; інші визнають його цінність у забезпеченні більш повного розуміння складних соціальних явищ і маргіналізованих спільнот. MMR успішно використовується для виявлення прогалин у знаннях студентів, вивчення взаємодії між психологічними та фізіологічними факторами здоров’я та хвороби та розробки більш ефективної політики. Однак збалансувати глибину якісних даних із широтою кількісних даних може бути складно, що призведе до компромісів. Практичні наслідки - висновки цього дослідження мають важливі практичні наслідки для дослідників і практиків у різних галузях. Це може бути корисним, зокрема, в освіті, психології здоров’я та державній політиці. Рекомендації - дослідникам слід розглянути можливість використання змішаних методів для вивчення складних дослідницьких питань, які потребують багатогранного підходу. Крім того, вони повинні включати як кількісні, так і якісні дані, щоб забезпечити більш повне розуміння питання дослідження. MMR може допомогти охопити різноманітні точки зору та досвід, особливо для недостатньо представлених груп населення, забезпечуючи більш детальне розуміння соціальних явищ. Ці рекомендації підкреслюють потенційні переваги використання MMR та пропонують напрямки майбутніх досліджень.

Біографії авторів

Сатіякумар Чандракумар

Факультет бізнес-досліджень, Шрі-Ланка

Рамакрішнан Вівек, Технологічний кампус Шрі-Ланки, Шрі-Ланка;

Технологічний кампус Шрі-Ланки, Шрі-Ланка

Посилання

Anguera, M. T., Blanco-Villaseñor, A., Losada, J. L., Sánchez-Algarra, P., & Onwuegbuzie, A. J. (2018). Revisiting the difference between mixed methods and multimethods: Is it all in the name? Quality & Quantity, 52(6), 2757–2770. https://doi.org/10.1007/s11135-018-0700-2

Anguera, M. T., Blanco-Villaseñor, A., Losada, J. L., Sánchez-Algarra, P., & Onwuegbuzie, A. J. (2018). Revisiting the difference between mixed methods and multimethods: Is it all in the name? Quality & Quantity, 52(6), 2757–2770. https://doi.org/10.1007/s11135-018-0700-2

Bazeley, P. (2018). Mixed methods in my bones”: Transcending the qualitative-quantitative divide. International Journal of Multiple Research Approaches, 10(1), 334–341.

Bryman, A. (2021). Mixed methods research: Combining qualitative and quantitative research. Oxford University Press.

Creswell, J.W. & Clark, V.L.P. (2020). Understanding research: A consumer's guide. Pearson.

Creswell, J.W. & Creswell, J.D. (2018). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approach. Sage publications.

Creswell, J.W. & Plano Clark, V.L. (2018). Designing and conducting mixed methods research. Sage publications.

Egawa, T. & Akita, K. (2021). Using mixed-methods research to investigate the impact of teacher feedback on EFL students' writing. TESOL Journal, 12(1), e00471.

Greene, J.C., Caracelli, V.J., & Graham, W.F. (2018). Toward a conceptual framework for mixed-method evaluation designs. Educational Evaluation and Policy Analysis, 11(3), 255-274.

Hesse-Biber, S., (2018). Mixed methods research: The challenges and opportunities. International Journal of Multiple Research Approaches, 10(1), 27-38.

Holst, E.G., Nissen, N. & Nielsen, R.L. (2019). Using mixed methods to explore the experiences of healthcare among transgender and gender nonconforming individuals. Journal of Mixed Methods Research, 13(1), 3-20.

Huang, W.H., Huang, W.Y., Lin, Y.T., & Shadiev (2019). Investigating the effects of technology-mediated instruction on students' perceived learning outcomes: A mixed-methods study. Computers & Education. 130, 29-43.

Ivankova, N.V., Creswell, J.W., & Stick, S.L. (2018). Using mixed methods sequential explanatory design: From theory to practice. Field Methods. 30(1), 44-63.

Johnson, R.B. & Onwuegbuzie, A.J. (2019). Mixed methods research in health psychology: Methodological considerations and design recommendations. Health Psychology Review. 13(1), 57-67.

Johnson, R.B., Onwuegbuzie, A.J., & Turner, L.A. (2018). Toward a definition of mixed methods research. Journal of Mixed Methods Research, 12(1), 112-133.

Kim, S.J., Marsack, C.N., Wray, L.A. & Sterlin (2020). Mixed methods approach to evaluating telemedicine for diabetes management. Journal of Telemedicine and Telecare, 26(8), 429-435.

Leavy, P. (2022). Research design: Quantitative, qualitative, mixed methods, arts-based, and community-based participatory research approaches. Guilford Publications.

McEwan, T., Creighton, G., & Olafson, L. (2020). Evaluating a school-based bullying intervention: A mixed methods approach. Canadian Journal of School Psychology, 35(2), 139-154.

Mertens, D.M. (2019). Research and evaluation in education and psychology: Integrating diversity with quantitative, qualitative, and mixed methods.

Morgan, D.L. & Yoder, J.H. (2019). Mixed methods research: A critique and a call to pluralism. Journal of Mixed Methods Research, 13(2), 107-121.

O'Cathain, A., Murphy, E., & Nicholl, J. (2018). Why, and how, mixed methods research is undertaken in health services research in England: A mixed methods study. BMC Health Services Research, 18(1), 8.

Onwuegbuzie, A.J. & Johnson, R.B., (2019). The validity issue in mixed research. Journal of Mixed Methods Research, 13(1), 4-22.

Riggio, H.R., Diefenbeck, C.A., & Ferrari, J.R. (2020). Use of mixed methods research in health care. Journal of Health and Human Services Administration. 43(2), 177-208.

Sakata, N. (2022). Embracing the Messiness in Mixed Methods Research: The Craft Attitude. Journal of Mixed Methods Research.

Salloum, S.J., Burchinal, M.R., & Jablon, V. (2019). Mixed methods investigation of the impacts of a preschool literacy program on children's school readiness. Early Education and Development. 30(1), 122-142.

Sandelowski, M. (2018). Qualitative analysis: what it is and how to begin. Research in Nursing & Health. 41(6), 574-582.

Sandelowski, M., Voils, C.I., & Knafl, G. (2018). On quantizing. Journal of Mixed Methods Research, 12(1), 4-17.

Tashakkori, A. & Teddlie, C. (2020). Handbook of mixed methods in social and behavioral research. Sage publications.

Teddlie, C. & Tashakkori, A. (2019). Foundations of mixed methods research: Integrating quantitative and qualitative approaches in the social and behavioral sciences.

Teddlie, c. & Tashakkori, A. (2020). Foundations of mixed methods research: Integrating quantitative and qualitative approaches in the social and behavioral sciences.

Teddlie, C. & Tashakkori, A. (2021a). Foundations of mixed methods research: Integrating quantitative and qualitative approaches in the social and behavioral sciences (3rd ed.). SAGE Publications.

Teddlie, C. & Tashakkori, A. (2021b). Handbook of Mixed Methods Research. Oxford University Press.

Vebrianto, R., Thahir, M., Putriani, Z., Mahartika, I., Ilhami, A., & Diniya. (2020). Mixed methods research: Trends and issues in research methodology. Bedelau: Journal of Education and Learning, 1(2), 63–73. https://doi.org/10.55748/bjel.v1i2.35

Vebrianto, R., Thahir, M., Putriani, Z., Mahartika, I., Ilhami, A., & Diniya. (2020). Mixed methods research: Trends and issues in research methodology. Bedelau: Journal of Education and Learning, 1(2), 63–73. https://doi.org/10.55748/bjel.v1i2.35

Vivek, R. (2022). Systematic review of modern techniques in qualitative research. Management and Entrepreneurship Trends of Development, 4(22), 34–49. https://doi.org/10.26661/2522-1566/2022-4/22-03

Vivek, R., & Nanthagopan, Y. (2021). Review and comparison of multi-method and mixed method application in research studies. European Journal of Management Issues, 29(4), 200–208. https://doi.org/10.15421/192119

Zhang, W., & Creswell, J. (2013). The use of “mixing” procedure of mixed methods in health services research. Medical Care, 51(8), e51-7. https://doi.org/10.1097/MLR.0b013e31824642fd

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-30

Як цитувати

Чандракумар, С. ., & Вівек, Р. . (2023). Критичний огляд застосування змішаного методу дослідження та його критика. Social Work and Education, 10(2), 242–253. https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.2.8

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN EDUCATION