ПЕДАГОГІЧНА (ФАХОВА) ПРАКТИКА У ПРОЕКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНОЙ ТРАЄКТОРІЇ СТУДЕНТА

Автор(и)

Ключові слова:

педагогічна практика, проектування індивідуальної освітньої траєкторії студента, практична підготовка майбутнього соціального працівника/педагога.

Анотація

Стаття присвячена питанням проектування індивідуальної освітньої траєкторії студента під час проходження педагогічної (фахової) практики. Визначено сутність такого проектування, з’ясовано його умови ефективності в контексті організаційно-педагогічного забезпечення практичної підготовки майбутніх соціальних працівників/педагогів.

Біографія автора

Victoria Bagrij, Хмельницький національний університет, м. Хмельницький

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки

Посилання

Глазкина Л. В. Реализация индивидуальных образовательных траекторий студентами педагогического колледжа в процессе педагогической практики : диссертация ... кандидата педагогических наук : 13.00.08./ Людмила Валентиновна Глазкина. – Ростов-на-Дону, 2005. – 174 с.

Суртаева Н. Н. Нетрадиционные педагогические технологии: Парацентрическая технология : учеб. науч. Пособие / Н. Н. Суртаева. – М. – Омск, 1974. – 22 с.

Хуторской А. В. Ключевые компетентности как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58 – 61.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-29

Як цитувати

Bagrij, V. (2017). ПЕДАГОГІЧНА (ФАХОВА) ПРАКТИКА У ПРОЕКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНОЙ ТРАЄКТОРІЇ СТУДЕНТА. Social Work and Education, 4(1), 93–102. вилучено із https://journals.uran.ua/swe/article/view/106047

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION