РОЗРОБКА ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПАРАЮРИСТІВ У ГРОМАДАХ: ДОСЛІДЖЕННЯ В ДІЇ

Автор(и)

Ключові слова:

навчальний курс, параюрист, соціальна робота, брокерство послуг, громада.

Анотація

У дослідженні презентовано процес розробки навчального курсу для параюристів, підтриманий Програмною ініціативою «Права людини та правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження». Курс розроблено в межах підходу дослідження в дії, таким чином, відбулася зміна від початкового бачення експертної групи, базованого на аналізі міжнародної практики навчання параюристів, до розуміння навчального курсу за результатами обговорення практиків, які брали участь в тренінгу для тренерів. Дослідження висвітлює цілий ряд проблем у розробці навчального курсу для людей, які мають виконувати нову роль у громаді, по суті брокерів соціальних послуг і послуг первинного юридичного консультування. Наразі в Україні немає цілісного розуміння ідеї діяльності параюриста в громаді, і це виявилось викликом для розробників курсу. За результатами дослідження визначено, як побудувати тренінг для тренерів, формат якого дає можливість тренерам, які навчаються, продемонструвати свої навички та інтерпретацію отриманої інформації. Такий дизайн може використовуватися для навчання новим для суспільного розуміння концептам, які потребують додаткового обговорення в ході навчання.

Біографії авторів

Kateryna Yeroshenko, Академія праці, соціальних відносин і туризму

аспірант

Tetyana Semigina, Академія праці, соціальних відносин і туризму

доктор політичних наук, професор

Посилання

Berenschot, W., Rinaldi, T. (2013). Within and around the law; Paralegals and legal empowerment in Indonesia. Retrieved from: https://www.opensociety foundations.org/sites/default/files/justice-initiatives-legal-empowerment-20140102.pdf.

Bortoletto, N. (2017). Participatory action research in local development: an opportunity for social work. European Journal of Social Work, 20, 484-496.

Cornwall, A. (2008). Unpacking participation: Models, meanings and practices. Community Development Journal, 43(3), 269–283.

Deepak, A. C., Wisner, B. L., Benton, A. D. (2016). Intersections between Technology, Engaged Learning, and Social Capital in Social Work Education. Social Work Education, 35 (3), 310-322.

Dugard J., & Drage K. (2013). To Whom Do The People Take Their Issues? The Contribution of Community-Based Paralegals to Access to Justice in South Africa. Legal Vice Presidency The World Bank. Retrieved from: https://namati.org/resources.

Gaventa, J., & Cornwall, A. (2001). Power and knowledge. In P. Reason, & H. Bradbury (Eds.), Handbook of action research (pp. 70–80). London, UK: Sage Publications.

Lucio-Villegas, E.(2016). Building knowledge democracy from the university: A case study in Spain. Action Research, 14(1), 3–18.

Maru V. (2010). Between Law and Society: Paralegals and the Provision of Justice Services in Sierra Leone and Worldwide. Open Society Institute. Retrieved from:https://www.opensocietyfoundations.org/sites.

Miller, R.L., Meinzinger, M. (2016). Paralegal Today. The Legal Team at Work. 7th ed. CENGAGE Learning.

Miriukia, A. M. & & Moss, T. (2016). The impact of para-professional social workers and community health care workers in Côte d'Ivoire: Contributions to the protection and social support of vulnerable children in a resource poor country. Children and Youth Service Review, 67, 230-237.

Murphy, J.W., Franz, B.A. & Choi, J. M. (2016). Key theoretical distinctions in community-based health interventions. Action Research, 14(1), 88–99.

Open Society Institute (2010). Community-based Paralegals: A Practitioner’s Guide. Retrieved from: https://www.opensocietyfoundations. org/sites/default/files/paralegal-guide-20101208.pdf.

Reason, P., & Bradbury, H. (2001). Introduction: inquiry and participation in search of a world worthy of human aspiration. In P. Reason, & H. Bradbury (Eds.), Handbook of action research (pp. 1–14). London, UK: Sage Publications.

Rebuta C.C., Gregorio R.A., & Hatta Y.O. (2012) Barefoot lawyers: Defending community resource rights in the Philippines. Legal tools for citizen empowerment publication. Retrieved from https://namati.org/resources/ defending-community-resources-philippines.

Roberts, A. R, Bowblis, J. R. (2017). Who Hires Social Workers? Structural and Contextual Determinants of Social Service Staffing in Nursing Homes. Health & Social Work, 42, 1(1), 15–23.

Semigina, T. & Boyko, O. (2014). Social work education in post-socialist and post-modern era: case of Ukraine (pp. 257–269) Global social work education- crossing borders blurring boundaries. Sydney: Sydney University Press.

Susser, E. (2004). Eco-epidemiology: Thinking outside of the black box. Epidemiology, 15, 519–520.

Xing, Y. (2014). Dissemination of Law and Access to Justice at the Village Level: A Case Study of Barefoot Lawyers in the Villages of China. Positions: East Asia culture critique, 22 (3), 603-633.

Yeroshenko, K. (2017). Parayurydychna praktyka: choho mozhe navchytysya z mizhnarodnoho dosvidu ukrayinsʹka sotsialʹna robota? [Paralegal practice: what can Ukrainian social work learn from international experience?]. Visnyk Akademiyi pratsi, sotsialʹnykh vidnosyn i turyzmu, 3, 38-47.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-19

Як цитувати

Yeroshenko, K., & Semigina, T. (2017). РОЗРОБКА ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПАРАЮРИСТІВ У ГРОМАДАХ: ДОСЛІДЖЕННЯ В ДІЇ. Social Work and Education, 4(2), 33–45. вилучено із https://journals.uran.ua/swe/article/view/118972

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION