КІБЕРБЕЗПЕКА У СУЧАСНОМУ СОЦІУМІ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Sergiy Voskoboiniсov Навчально-науковий інститут інформаційної безпеки Національної академії Служби безпеки України, Україна https://orcid.org/0000-0002-5863-5880
  • Sergiy Melnyk Навчально-науковий інститут інформаційної безпеки Національної академії Служби безпеки України, Україна https://orcid.org/0000-0002-4231-8469

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.18.1.10

Ключові слова:

кібербезпека, інформаційне суспільство, ІТ-технології, вища професійна освіта, майбутня професійна діяльність, компетентний підхід

Анотація

В статті розкрито тенденції модернізації професійної підготовки майбутніх фахівців із кібербезпеки на засадах компетентнісного підходу: створення нових технологій відповідно світового рівня розвитку ІТ-технологій, нових сфер, спеціалізацій професійної діяльності та забезпечуються технологічним, управлінським рівнями професійної діяльності із забезпечення кібербезпеки у суспільстві, державі та для її громадян, міжнародного співробітництва і співпраці у галузі для ІТ-підтримки та безпеки електронного документообігу з використанням локальних і глобальних мереж, належного захисту інформації у сучасному соціумі, підготовку компетентних фахівців у галузі кібербезпеки відповідно до освітніх стандартів. Встановлено, що основоположною для професійного розвитку фахівців галузі є неперервна освіта із застосуванням інноваційної педагогіки, розробки й упровадження ефективних методів і методик навчання впродовж життя. Доведено, що організацію професійної підготовки майбутніх фахівців з кібербезпеки доцільно розглядати в концепції ступеневої неперервної освіти та в рамках соціального партнерства між вищими навчальними закладами, державою, бізнесом, вітчизняними та міжнародними громадськими організаціями.

Біографії авторів

Sergiy Voskoboiniсov, Навчально-науковий інститут інформаційної безпеки Національної академії Служби безпеки України

кандидат педагогічних наук, старший викладач

Sergiy Melnyk, Навчально-науковий інститут інформаційної безпеки Національної академії Служби безпеки України

кандидат технічних наук, доцент

Посилання

Бистрова Б. В. (2017). Особливості формування системи професійної підготовки майбутніх бакалаврів з кібербезпеки у ВНЗ США. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки», вип. № 6, 15–18.

Бистрова Б. В. (2017). Модернізація освітньої програми «Кібербезпека»: реалії та перспективи Науковий вісник Мукачівського державного університету, Серія «Педагогіка та психологія». Випуск 2 (6), 22–24.

Діоріца І. (2017). Освітні стандарти підготовки фахівців із кібербезпеки. Національний юридичний журнал: теорія і практика, лютий 2017р., 50–53.

Мельник С. (2016). Концептуальні основи організації професійної підготовки майбутніх фахівців із кібербезпеки Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, № 10, 79–88. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_10_9.

Мельник С., Воскобойніков С. (2016). Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації в кіберпросторі в Сполучених Штатах Америки // Педагогічна теорія і практика, 2, 328–345.

NICE official site [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://csrc.nist.gov/nice/framework (дата звернення: 30.11.2016).

American Military University official site [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.amu.apus.edu (дата звернення: 30.11.2016).

Information Assurance Workforce Improvement Program Department of Defense instruction DoD 8570.01-M [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.dtic.mil/whs/directives/corres/pdf/857001m.pdf (дата звернення: 30.11.2016).

Information Assurance and Security Education Center official site [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://iasec.eller.arizona.edu/ programs/iace-courseware (дата звернення: 30.11.2016).

International Association of Computer Investigative Specialists (IACIS) official site [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.iacis.com (дата звернення: 30.11.2016).

References

Bystrova B. V. (2017). Features of the formation of a system of professional training for future bachelors of cyber security in USA universities.Visnyk Cherkas'koho universytetu. Seriya «Pedahohichni nauky», vyp. # 6, 15–18. [in Ukrainian].

Bystrova B. V. (2017). Modernization of the educational program "Cyber Security": Realities and Prospects. Naukovyy visnyk Mukachivs'koho derzhavnoho universytetu, Seriya «Pedahohika ta psykholohiya». Vypusk 2 (6), 22–24. [in Ukrainian].

Dioritsa I. (2017). Educational standards for the training of cyber security specialists. Natsional'nyy yurydychnyy zhurnal: teoriya i praktyka, February, 2017, 50–53. [in Ukrainian].

Mel'nyk S. Conceptual foundations for the organization of professional training of future cybersecurity specialists. Pedahohichni nauky: teoriya, istoriya, innovatsiyni tekhnolohiyi, (2016). 2016, 10, 79–88. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_10_9. [in Ukrainian].

Mel'nyk S., Voskoboynikov S. (2016). Features of the training of future specialists in the field of information security in cyberspace in the United States of America. Pedahohichna teoriya i praktyka, 2, 328–345. [in Ukrainian].

NICE official site. URL: http://csrc.nist.gov /nice/framework (30.11.2016).

American Military University official site. URL:: https:// www.amu. apus.edu (30.11.2016).

Information Assurance Workforce Improvement Program Department of Defense instruction DoD 8570.01-M URL: http://www.dtic.mil/whs/ directives/corres/pdf/857001m.pdf (30.11.2016).

Information Assurance and Security Education Center official site [Електронний ресурс]. – URL: https://iasec.eller.arizona.edu/programs/iace-courseware (30.11.2016).

International Association of Computer Investigative Specialists (IACIS) official site. URL: http://www.iacis.com (30.11.2016).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-31

Як цитувати

Voskoboiniсov S., & Melnyk, S. (2018). КІБЕРБЕЗПЕКА У СУЧАСНОМУ СОЦІУМІ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Social Work and Education, 5(1), 103–112. https://doi.org/10.25128/2520-6230.18.1.10

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION