ЗАЛУЧЕННЯ ШКІЛЬНИХ КОМІТЕТІВ У ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ В ІСЛАМСЬКИХ ШКОЛАХ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.19.2.9Ключові слова:
Islamic junior high Schools, School Based Management.Анотація
Education management functions are not much different from general management functions. Islamic School themselves present in the world of education in Indonesia are motivated by the desire of the people to apply equally between the science of religion and general science. The progress of Islamic junior high Schools in Indonesia is inseparable from Comitee involvement in the implementation of School-Based Management. The School community itself is from internal islamic School, namely educators and education staff as well as the Islamic School community from external, namely the school committee consisting of parents of students and also local residents.Посилання
Bandur, A. (2012). School-based management developments: Challenges and impacts. Journal of Educational Administration, 50(6), 845–873. https://doi.org/10.1108/09578231211264711
Bandur, A. (2018). Article information: Stakeholders' responses to school-based management in Indonesia. Journal of Educational Administration.
Bogdan, Robert C (1998) Biklen, Sari Knopp. Qualitative Reserch for Education Boston: Allyn an Bacon, Inc.
Cheng, YC, & Mok, MMC (2007). School-based management and paradigm shift in education: An empirical study. International Journal of Educational Management, 21(6), 517–542. https://doi.org/10.1108/09513540710780046
Henkin, AB, Cistone, PJ, Dee, JR, & Dee, JR (2010). Conflict management strategies for site-based managed schools.
Moleong, Lexy J. (2001). Kulitatif research method. Bandung: Rosdakarya.
Ming Cheung, W., & Cheong Cheng, Y. (1997). The strategies for implementing multilevel self-management in schools. International Journal of Educational Management, 11(4), 159–169. https://doi.org/10.1108/09513549710186263
Nurkolis. School Based Management. (2005). Theory, Model and Application. Jakarta: Grasindo.
Rohiat. (2009). School Management. Basic theory and practice. Bandung: Refika Aditama.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Arum Fatayan,
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).