ЦИВІЛІЗАЦІЙНІ ВИКЛИКИ ХХІ СТОЛІТТЯ: МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • Svitlana Kopylova Херсонський державний університет, м.Херсон, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.19.3.7

Ключові слова:

соціальна робота, професійна підготовка, модернізація, системний підхід, система, що само організовується, стратегія дослідження, постнекласична парадигма.

Анотація

Статтю присвячено обґрунтуванню стратегії дослідження проблеми модернізації професійної підготовки магістрів соціальної роботи. Прийняття Глобального визначення соціальної роботи в липні 2014 року вимагає перегляду моделей підготовки соціальних працівників з метою відбиття якісних змін. З урахуванням положень системної методології, стратегія комплексного дослідження модернізації професійної підготовки магістрів ґрунтується на принципах цілісності, функціональності, ієрархічності, самоорганізації, інтеграції. Запропонована стратегія комплексного дослідження дозволяє розробити модель педагогічної системи, що володіє якістю самоорганізації, і застосувати її для виявлення й усунення суперечностей, бар'єрів розвитку, які зберігають традиційні структури та організаційні моделі.

Біографія автора

Svitlana Kopylova, Херсонський державний університет, м.Херсон

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології,

Посилання

Бордовская Н.В. (2007). Гуманитарные технологии в вузовской образовательной практике: теория и методология проектирования. СПб: ООО «Книжный Дом». [Bordovskaja, N. V. (2007). Humanitarian technologies in high school educational practice: theory and design methodology. SPb: OOO «Knizhnyj Dom». [in Russian].

Игошев Б.М. (2008). Системно-интегративная организация подготовки профессионально мобильных педагогов: автореф.дис.на соискание ученой степени доктора пед.наук по специальности 13.00.08 – теория и методика профессионального образования. Москва. Igoshev, B. M. (2008). The system-integrative organization of training of professional mobile teachers. Moskva. [in Russian].

Каган М.С. (1991). Системный подход и гуманитарное знание Л.: Изд-во Ленинградского университета. [Kagan, M. S. (1991). Systems approach and humanitarian knowledge. L.: Izd-vo Leningradskogo universiteta. [in Russian].

Ларионова И.А. (2009). Интегративные тенденции в профессиональной подготовке специалистов социальной сферы: диссертация ... доктора педагогических наук: 13.00.08; [Моск. пед. гос. ун-т]. Екатеринбург. [Larionova, I. A. (2009). Integrative trends in the professional training of professionals of social sphere: 13.00.08. Ekaterinburg. [in Russian].

Мамардашвили М. (1992). Как я понимаю философию. Доклады, статьи, философские заметки. (сост.Ю.П.Сенокосов). Москва: Прогресс. [Mamardashvili, M. (1992). As I understand the philosophy. Reports, articles, philosophical notes. Moskva: Progress. [in Russian].

Пономарев Я.А. (1976). Психология творчества. М.: Наука. [Ponomarev, Ja. A. (1976). Psychology of creativity. M.: Nauka. [in Russian].

Степин В.С. (2000). Теоретическое знание. М.: Прогресс-Традиция. [Stepin, V. S. (2000). Theoretical knowledge. M.: Progress-Tradicija. [in Russian].

Штомпка П. (1996). Социология социальных изменений. М.: Логос. [Shtompka, P. (1996). Sociology of social change. M.: Logos. [in Russian].

Юдин Э.Г. (1978). Системный подход и принцип деятельности (Метологические проблемы современной науки). М.: Наука. [Judin, Je.G. (1978). The system approach and the principle of activity (Methodological problems of modern science). M.: Nauka. [in Russian].

IASSW/IFSW to update global standarts for social work education and training: NewsTopic: IFSW, March 18, 2019. https://www.ifsw.org/iaasw-ifsw-to-update-global-standards-for-social-work-education-and-training/

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-30

Як цитувати

Kopylova, S. (2019). ЦИВІЛІЗАЦІЙНІ ВИКЛИКИ ХХІ СТОЛІТТЯ: МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ. Social Work and Education, 6(3), 296–306. https://doi.org/10.25128/2520-6230.19.3.7

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION