АБСЕНТЕЇЗМ СЕРЕД СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.20.1.8.Ключові слова:
прогули, старша школа, вчителі, поведінка.Анотація
Це дослідження стосується прогулів на заняттях з англійської мови серед студентів вищої школи. Зважаючи на те, що освітня система приділяє цьому негативному явищу мало уваги, існуючі проблеми прогулів є більш дискусійними питаннями, ніж реальні дії щодо їх усунення. Це дослідження, проведене серед іноземних студентів закладів вищої освіти, має на меті з'ясувати фактори, які впливають на прогули серед них на уроках англійської мови; виявити ідеї щодо втручань вищими навчальними закладами, викладачами та батьками з метою покращення вивчення англійської мови та підвищення рівня відвідування занять з англійської мови студентами вищої школи; надати інформацію та пропозиції тим, хто здійснює освітню політику, щоб мінімізувати відсутність студентів на заняттях з англійської мови. У цьому дослідженні було включено сто сім учасників закладів вищої освіти (ЗВО) з різних країн, які добровільно вирішили відповісти на анкету. Всі вони були нинішніми студентами університету, які закінчили середню школу на один, два-три роки раніше. Усі студенти приїхали з різних країн, де англійська мова розглядалася як друга мова або як іноземна. Оскільки, учасниками були міжнародні студенти, тому анкета опитувальника була англійською мовою і включала шістнадцять позитивних та / або негативних тверджень. Студенти повинні були погодитися або не погодитися з цими твердженнями. Усі дані були впорядковані, складені у таблиці, представлені та прокоментовані. У результаті анкетування виявлено рівень впливу освітніх факторів, таких як викладачі, лайки студентів, ставлення студентів до англійської мови, книг та суспільства, друзів на прогули студентів у вищих школах. У досліджені зазначено також роль ставлення вчителів, установ та товариств до англійської мови. Автор пропонує практичні наслідки для всіх зацікавлених сторін освітньої системи. Результати дослідження слугують системою для керівництва навчальними закладами, викладачами та учнями для подолання цієї навчальної перешкоди та мінімізації її негативного впливу.Посилання
Balfanz, R.&Byrnes,V. (2012). The importance of being in school. Report. Johns Hopkins University. Center
for Social Organization of Schools. Retrieved from:
http://new.every1graduates.org/wp-content/uploads/2012/05/FINALChronicAbsenteeismReport_May16.pdf
Coe R., Aloisi C., Higgins S.& MajorL. E. (2014). What makes great teaching? Project report. Durham University. Retrieved from http://dro.dur.ac.uk/13747/1/13747.pdf
Diaz, A. L. (2003). Personal, family, and academic factors affecting low achievement in secondary schools. Electronic Journal of Research in Educational Psychology and Psychopedagogy, 1(1), 43 – 66.
Devadoss,S. &Foltz J. (1996). Evaluation of factors influencing class attendance and performance. American Journal of Agricultural Economics 78(3):499-507 · August 1996. Retrieved from: https://www.researchgate.net/profile/John_Foltz/publication/227463087
Ellis, R. (1994). The Study of Second Language Acquisition. Oxford. UK. Oxford University Press
Friedman P., Rodriguez, F. & McComb, J. (2001.) Why Do Students Do and Do Not Attend Classes-Myths and Realities.College Teaching Journal, Taylor &Francis Online. Retrieved from http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/87567555.2001.10844593
Harmer, J. (2001). The Practice of English Language Teaching. (3rd Ed.) Pearson Education Limited, United Kingdom.
Gray, J. & Hackling, M. Aust. Educ. Res. (2009) 36: 119. https://doi.org/10.1007/BF03216902
Holdsworth, R. Prospects (2000) 30: 349. https://doi.org/10.1007/BF02754058
Linssen, R. & Grewe, N. (2005). Absenteeism as a European Issue. In Norbert Grewe (Ed.) (2005) Absenteeism in European Schools. (pp.7-10).LIT VERLAG Munsler (2005)
Malcolm,H. ,Wilson, V., Davidson, J.& Kirk,S. (2003). Absence from School: A study of its causes and effects in seven LEAs. The SCRE Centre, University of Glasgow Queen’s Printers. (2003). Research Report RR424. Retrieved from: http://howardpark.co.uk/wpcontent/uploads/2016/02/RR424.pdf
Marburger, D.R. (2001). Absenteeism and Undergraduate Exam Performance. Journal of Economic Education, Vol. 32 No.2, pp. 99-109.
Popham, W. J. (2004). American’s failing schools: How parents and teachers can cope with no child left behind. New York, NY: Routledge Falmer Publishing.
Richards, J. & Rodgers, Th. (1986). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge. Cambridge University Press
Richards, J. (2002). Theories of Teaching in Language Teaching. In Richards, J and Renandya,A. W. (Eds.)(2002).Methodology in Language Teaching: An Anthology of Current Practice.(pp.19-27) Cambridge.UK. Cambridge University Press
Scrivener, J.(2011). Learning Teaching. The Essential Guide to English Language Teaching. MacMillan Publishers Limited
Shimoff, E.& Catania A.C.J. (2001). Effects of recording attendance on grades in introductory psychology. Teaching Psychology. 28(3). (Pp.192-196). Retrieved from: http://www.psychologie.hhu.de
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Edita Bekteshi
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).