Динаміка авторитаризму у батьківсько-дитячих відносинах: дилема дитячої праці

Автор(и)

  • Трейсі Оморогіуа к.т.н., кафедра соціальної роботи, Університет Беніну, Нігерія, Нігерія https://orcid.org/0000-0002-8675-7180

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.3.6

Ключові слова:

дитяча праця, динаміка авторитарності, зміна батьківських ролей, стосунки між батьками і дітьми

Анотація

Незважаючи на те, що було проведено низку досліджень щодо впливу дитячої праці на дітей, її наслідок на стосунки між батьками та дітьми не був предметом дослідження. Бачачи можливий вплив батьківських стосунків на соціальний розвиток дитини, ця стаття акцентує увагу на тому, як зміна ролі батьків щодо фінансових внесків дітей перешкоджає формуванню позитивних стосунків у домогосподарствах. Дослідження є якісним за своїм підходом із використанням наративного дизайну. Основна мета цього дослідження полягає в тому, щоб вивчити динаміку авторитаризму, який існує у стосунках між батьками та дітьми у контексті залучення дітей до економічної діяльності з точки зору дітей-працівників та їхніх батьків у Бенін-Сіті, Нігерія. Залучення дітей до праці створює середовище для конфліктів, що завдає шкоди їхньому добробуту. Результати дослідження показують, що діти використовують різні стратегії, щоб кинути виклик батьківському авторитету, коли вони відповідальні за достатню кількість доходу, зокрема непослух, непокірність і агресивна поведінка. Таким чином, це вимагає більшої уваги до заходів соціальної роботи.

Біографія автора

Трейсі Оморогіуа, к.т.н., кафедра соціальної роботи, Університет Беніну, Нігерія

к.т.н., кафедра соціальної роботи, Університет Беніну

Посилання

Ayodele, R. B. & Olubayo-Fatiregun, M. A. (2014). Accidental injuries among juvenile hawkers: Clog in the wheel of sustainable socio-economic development of a nation. Asian Journal of Humanities and Social Sciences (AJHSS), 2(2), 19-30.

Blum, A. S. (2011). Speaking of work and family: Reciprocity, child labourand social reproduction, Mexico City, 1920-1940.Hispanic American Historical Review, 91(1), 63-95.

Braun, V. & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology, 3(2), 77-101.

Cavell, T. A. & Strand, P. S. (eds.) (2003).Parent-based interventions for aggressive children: Adapting to a bilateral lens.

InKaczynski, L. (ed.) Handbook of dynamics in parent-child relations. (pp. 395-419).Thousand Oaks: SAGE Publications.

Chung, W. S. & Pardeck, J. T. (1997). Treating powerless minorities through an ecosystem approach. Adolescence, 32(127), 625-635.

Denzin, N. K. & Lincoln, Y. S. (2000). Handbook of qualitative research, 2nd edition. London: Sage.

Guerra, N. G., Boxer, P. & Kim, T. E. (2005). A cognitive-ecological approach to serving students with emotional and behavioural disorders: Applications to aggressive behaviour. Behavioural Disorders, 30, 277-288.

James, A., Jenks, C. & Prout, A. (eds.) (1998). Theorizing childhood. New York: Teachers College Press.

Joseph-Obi, C. (2011). Oil, gender and agricultural child labour in the Niger Delta region of Nigeria: Implications for sustainable development.Gender & Behaviour, 9(2),4072-4099.

Kuczynski, L. (2003). Beyond bidirectionality: Bilateral conceptual frameworks for understanding dynamics in parent-child relations. In Kuczynski, L. (ed.) Handbook of dynamics in parent-child relations.(pp. 1-24).Thousand Oaks: SAGE Publications.

Kuczynski, L. & De Mol, J. (2015). Dialectical models of socialization. In Overton, W. F. & Molenaar, P. C. M. (ed.) The handbook of child psychology and developmental science, 7th edition.(pp. 1-85).NJ: Wiley.

International Labour Organization (ILO) (2006).The hidden shame of child labour: Violence against children at work, world of work. Geneva: ILO.

Marais, P. & Meier, C. (2010).Disruptive behaviour in the foundation phase of schooling. South African Journal of Education, 30, 41-57.

Mitik, L. & Decaluwé, B. (2009). Market labour, household work and schooling in South Africa: Modelling the effects of trade on adults and childrens time allocation. Children, Youth and Environments, 19(2), 83-110.

Moses, S. (2008). Children and participation in South Africa: An overview. International Journal of Childrens Rights, 16, 327342.

OConnor, T. G. & Scott, S. B. C. (2007).Parenting and outcomes for children. London: Joseph Rowntree Foundation.

Okafor, E. E. (2010). Child labour dynamics and implications for sustainable development in Nigeria, Journal of Sustainable Development in Africa, 12(5), 9-21.

Omorogiuwa, T.B.E. (2016). The socio-economic context of child labour in Benin City, Nigeria. Ilorin Journal of Sociology. 8(1), 64-72.

Omorogiuwa, T.B.E. (2017). Childhood experiences: An afro-centric perspectives on child labour. Journal of Nursing, Social Studies, Public Health and Rehabilitation. 12, 55-62.

Owolabi, E. F. (2012). Child abuse and sustainable development in Nigeria. African Journal of Social Sciences, 2(2), 108-119.

Parkin, C. M. & Kuczynski, L. (2012).Adolescent perspectives on rules and resistance within the parent-child relationship. Journal of Adolescent Research, 27, 555-580.

Save the Children (2009). From child labour to children in charge: A handbook on child-led organisation and advocacy on child labour. Dhakar: Save the Children.

Ugudulunwa, C. A., Anakwe, A. I. & Mustapha, Y. A. (2004).Behaviour problems of street hawking children in Jos metropolis. The Nigerian Educational Psychologist, 3, 24-33.

Zarit, S. H., & Eggebeen, D. J. (1995).Parent-child relationships in adulthood and old age. In Bornstein, M. (eds.) Handbook of parenting: Vol. 1, (pp.119-140). NJ: Erlbaum: Hillsdale

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-30

Як цитувати

Оморогіуа, Т. (2021). Динаміка авторитаризму у батьківсько-дитячих відносинах: дилема дитячої праці. Social Work and Education, 8(3), 373–384. https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.3.6

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK