ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ МЕНТОРСТВА В НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ З ПІДТРИМКИ І ЗБЕРЕЖЕННЯ АФРО-АМЕРИКАНСЬКИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.1.1.Ключові слова:
афро-американські чоловіки;, соціальна робота;, некомерційні організації;, наставник.Анотація
Дослідження передбачало вивчення поточної практики набору й утримання афроамериканських соціальних працівників чоловічої статі, що працюють в некомерційних організаціях та фондах в Сан-Фернандо району Лос-Анджелеса. У дослідженні взяли участь (n = 69) особи, які представляють різні посади в некомерційних організаціях в районі округу Лос-Анджелес, включаючи долину Сан-Фернандо. Респонденти отримали лінк на опитувальник, що містив 16 пунктів. Дані, отримані в результаті опитування, дозволили дослідникам співвіднести конкретні демографічні змінні профілю з іншими змінними дослідження. Для дослідження використовували якісні методи для виявлення як прогалин, так і найкращих практик щодо набору та утримання афроамериканських соціальних працівників чоловічої статі в некомерційних організаціях та фондах. Результати показали, що, хоча агенції визнають, що зростає потреба у більшій різноманітності в некомерційних організаціях; жодне з агентств не повідомило про важливість збільшення зусиль із набору та утримання афроамериканських чоловіків із числа соціальних працівників у некомерційних організаціях. Крім того, до статті долучені рекомендації для некомерційних організацій та фондів долини Сан-Фернандо району Лос-Анджелеса з метою збільшення набору, утримання та наставництва афроамериканських соціальних працівників чоловічої статі. Очікується, що таким чином відбудеться інформуввання керівництва некомерційних організацій про необхідність навчання, нагляду, підтримки та сталого включення чорношкірих чоловіків, що займаються соціальною роботою. Автори дослідження передбачають, що ці рекомендації допоможуть покращити результати залучення афроамериканських соціальних працівників чоловічої статі до роботи в некомерційних організаціях в окрузі Лос-Анджелес. Крім того, автори вважають, що це допоможе організаціям та установам, які працюють в некомерційному секторі, включати рекомендації у свою політику та повсякденну практику діяльності.Посилання
Benishek, L. A., Bieschke, K. J., Park, J., & Slattery, S. M. (2004). A Multicultural Feminist Model of Mentoring. Journal of Multicultural Counseling & Development, 32, 428-442.
Behar-Horenstein, L. S., West-Olatunji, C. A., Moore, T. E., Houchen, D. F., & Roberts, K. W. (2012). Resilience Post Tenure: The Experience of an African American Woman in a PWI. Florida Journal of Educational Administration & Policy, 5(2), 68-84.
Breland, J. W., Treadway, D. C., Duke, A. B., & Adams, G. L. (2007). The interactive effect of leader-member exchange and political skill on subjective career success. Journal of Leadership & Organizational Studies, 13(3), 1-14.
Chandler, D. E., Kram, K. E., & Yip, J. (2011). An ecological systems perspective on mentoring at work: a review and future prospects. The Academy of Management Annals, 5(1), 257-263.
Ensher, E. A., & Murphy, S. E. (1997). Effects of race, gender, perceived similarity, and contact on mentor relationships. Journal of Vocational Behavior, 50(3), 460-481. Ensher, E. A., & Murphy, S. E. (2011). The mentoring relationship challenges scale: The impact of mentoring stage, type, and gender. Journal of Vocational Behavior, 79(1), 253-266.
Geidner, C. (2015). “Internal Report: Major Diversity, Organizational Problems At Human Rights Campaign,” BuzzFeed News, June 3, 2015.
Hyde, C.A. (2012). “Organizational Change Rationales: Exploring Reasons for Multicultural Development in Human Service Agencies,” Administration in Social Work 36, no. 5 (October 2012): 436–56.
Ladson-Billings, G. (1995). Toward a theory of culturally relevant pedagogy. American Educational Research Journal, 32(3), 465-491.
Landson-Billings, G. (2014). Culturally relevant pedagogy 2.0: aka the remix. Harvard Education Review, 84(1), 74-84.
LM Strategies (2014). The Exit Interview: Perceptions on why Black professionals leave grantmaking institutions (New York: ABFE, A Philanthropic Partnership for Black Communities, 2014), 9.
Maldonado, A. L. & Steimel, L. (2017). “The ‘Common Good’ in Action,” Building Movement Project blog, March 2017, 2017.
Ostrower F. (2007). Nonprofit Governance in the United States: Findings on Performance and
Accountability from the First National Representative Study (Washington, DC: Urban Institute, 2007), 18.
Paris, D. (2012). Culturally sustaining pedagogy: A needed change in stance, terminology, and practice. Educational Researcher, 41(3), 93-97.
Ramaswami, A., & Dreher, G. F. (2010). Dynamics of mentoring relationships in India: A qualitative study. Human Resources Management, 49(3), 501-530.
Rick Moyers, R. & Bell, J. (2011). Daring to Lead 2011: A National Study of Nonprofit Executive Leadership (San Francisco: CompassPoint Nonprofit Services and the Meyer Foundation, 2011). Detailed “Demographics & Salary” charts for the 2011 study are available at daringtolead.org.
Sack, K. & Thee-Brenan, M. (2015). “Poll Finds Most in U.S. Hold Dim View of Race Relations,” New York Times, July 23, 2015.
Schwartz, R. (2011). The Voice of Nonprofit Talent: Perceptions of Diversity in the Workplace (Boston/San Francisco: Commongood Careers and Level Playing Field Institute, 2011), 11.
Shivers-Blackwell, S. (2006). The influence of perceptions of organizational structure & culture on leadership role requirements: The moderating impact of locus of control & self monitoring. Journal of Leadership & Organizational Studies, 12(4), 27-49.
Stockman, F. (2017). “Women’s March on Washington Opens Contentious Dialogues About Race,” New York Times, January 9, 2017.
Tillman, L. C. (2002). Culturally sensitive research approaches: An African-American perspective. Educational Researcher, 31(9), 3-12.
Yoshino, K. (2006). Covering: The Hidden Assault on Our Civil Rights (New York: Random House, 2006).
Zafar, M. A., Roberts, K. W., & Behar-Horenstein, L. (2012). Mentoring perceptions and experiences of culturally diverse tenure-accruing faculty. Florida Journal of Educational Administration & Policy, 5(2), 57-67.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Аллен Юджин Ліпскомб, , Ядіра Теєда,
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).