Вплив психологічних, економічних, медичних та соціальних чинників на рівень майбутньої тривоги серед студентів університету

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.3.10

Ключові слова:

чинники (психологічні, економічні, медичні та соціальні), майбутня-тривога, проектування індивідуальної освітньої траєкторії студента

Анотація

Незважаючи на те, що було проведено низку досліджень щодо впливу дитячої праці на дітей, її наслідок на стосунки між батьками та дітьми не був предметом дослідження. Бачачи можливий вплив батьківських стосунків на соціальний розвиток дитини, ця стаття акцентує увагу на тому, як зміна ролі батьків щодо фінансових внесків дітей перешкоджає формуванню позитивних стосунків у домогосподарствах. Дослідження є якісним за своїм підходом із використанням наративного дизайну. Основна мета цього дослідження полягає в тому, щоб вивчити динаміку авторитаризму, який існує у стосунках між батьками та дітьми у контексті залучення дітей до економічної діяльності з точки зору дітей-працівників та їхніх батьків у Бенін-Сіті, Нігерія. Залучення дітей до праці створює середовище для конфліктів, що завдає шкоди їхньому добробуту. Результати дослідження показують, що діти використовують різні стратегії, щоб кинути виклик батьківському авторитету, коли вони відповідальні за достатню кількість доходу, зокрема непослух, непокірність і агресивна поведінка. Таким чином, це вимагає більшої уваги до заходів соціальної роботи.

Біографії авторів

Шімал Х.Чомані, Університет Соран

кафедра фізичного виховання, педагогічний факультет

Алан Пштіван, університет Соран, Курдистан

викладач

Карзан К.Кощнав, Університет Соран

викладач

Посилання

Anderson, K. O., & Masur, F. T. (1983). Psychological preparation for invasive medical and dental procedures. Journal of Behavioral Medicine, 6(1), 1-40.

Bolanowski, W. (2005). Anxiety about professional future among young doctors. International journal of occupational medicine and environmental health, 18(4), 367-374.

Boyer, P. (2008). Religion explained: Random House.

Candeias, A., Rebelo, N., & Oliveira, M. (2012). Attitudes toward learning: Study of exploratory models about the effects of school level and personal attributes in Portuguese students.

Constans, J. I. (2001). Worry propensity and the perception of risk. Behaviour Research and Therapy, 39(6), 721-729.

Hammad, M. A. (2016). Future Anxiety and Its Relationship to Students' Attitude toward Academic Specialization. Journal of Education and Practice, 7(15), 54-65.

Joireman, J. (2005). Environmental problems as social dilemmas: The temporal dimension. Understanding behavior in the context of time: Theory, research, and application, 289-304.

Ley, P. (1988). Communicating with patients: Improving communication, satisfaction and compliance: Croom Helm.

MacLeod, A. K., & Conway, C. (2005). Well‐being and the anticipation of future positive experiences: The role of income, social networks, and planning ability. Cognition & Emotion, 19(3), 357-374.

MacLeod, A. K., & Salaminiou, E. (2001). Reduced positive future-thinking in depression: Cognitive and affective factors. Cognition & Emotion, 15(1), 99-107.

Seipp, B., Schwarzer, C., & Zeidner, M. (1996). Stress, anxiety, and coping in academic settings: Francke-Verlag Tubingen, Germany.

Spielberger, C. D., & Vagg, P. R. (1995). Test anxiety: A transactional process model.

Zaleski, Z. (1996). Future anxiety: Concept, measurement, and preliminary research. Personality and individual differences, 21(2), 165-174.

Zaleski, Z. (2005). Future orientation and anxiety. Understanding behavior in the context of time: Theory, research, and application, 125-141.

Zeidner, M. (2010). Test anxiety. The Corsini encyclopedia of psychology, 1-3.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-30

Як цитувати

Х.Чомані, Ш., Пштіван, А., & К.Кощнав, К. (2021). Вплив психологічних, економічних, медичних та соціальних чинників на рівень майбутньої тривоги серед студентів університету. Social Work and Education, 8(3). https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.3.10

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION