Застосування медіаосвітніх елементів у підготовці майбутніх перекладачів
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.4.6Ключові слова:
медіаосвіта, інфомедійна грамотність, критичне мислення, цифрова грамотність, соціальна толерантність, освітній процес, інтеграція медіаграмотностіАнотація
Стаття присвячена висвітленню питання інтеграції інфомедійної грамотності в навчальний контент у процесі підготовки майбутніх перекладачів. У праці наведено чинники, які визначають необхідність застосування медіаосвітніх елементів в освітньому процесі, і на основі проведеного аналізу теоретичних джерел описано поняття і структуру інфомедійної грамотності. Авторами запропоновано комплекс вправ, які спрямовані на формування і розвиток навичок критичного мислення, інформаційної і цифрової грамотності, соціальної толерантності, креативності здобувачів ОП «Англійсько-український переклад».Посилання
Інтеграція інфомедійної грамотності у навчальний процес. Навчально-методичні матеріали проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність». К.: IREX в Україні, 2019-2020 [Integration of infomedia literacy in the learning process. Educational materials of the project “Very verified: infomedia literacy”. K.: IREX in Ukraine, 2019-2020 [in Ukrainian].
Коноваленко, Т. В., Надольська, Ю. А. (2021). Формування інфомедійної грамотності студентів на заняттях із фахових дисциплін. Інфомедійна грамотність - невід'ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. с. 187-194 [Konovalenko, T. V., Nadolska, Yu. A. (2021). Developing infomedia literacy of students while teaching professional courses. Infomedia literacy as an integral component of the learning process in a higher educational institution. P. 187-194 [in Ukrainian].
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні (нова редакція). URL: https://ms.detector.media/mediaosvita/post/16501/2016-04-27-kontseptsiyavprovadzhennya-mediaosviti-v-ukraini-nova-redaktsiya/ [The framework of implementation of media education in Ukraine. URL: https://ms.detector.media/mediaosvita/post/16501/2016-04-27-kontseptsiyavprovadzhennya-mediaosviti-v-ukraini-nova-redaktsiya/].
Aufderheide, P., Firestone, C. (1993). Media Literacy: A Report of the National Leadership Conference on Media Literacy. Queenstown, MD: The Aspen Institute.
Łukowski, P. (2018). Oddziaływanie medialnie kreowanym tłem. Recepcja mediów T. 5. Recepcja mediów przez młodzież w wieku szkolnym i przez osoby dorosłe. Lublin: UMCS. P. 145-152.
Thoman, Е. Skills and Strategies for Media Education. URL: http://www.medialit.org/reading-room/skills-strategies-media-education
Worsnop, C. (1996). Assessing Media Work. Mississauga: Wright Communication. 80 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Інна Анастасія Дзюбановська, Тетяна Цепенюк, Ірина Ваврів
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).