Застосування медіаосвітніх елементів у підготовці майбутніх перекладачів

Автор(и)

  • Інна Анастасія Дзюбановська Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Україна, вул. М.Кривонаса 2, м. Тернопіль, Україна https://orcid.org/0000-0001-9978-1334
  • Тетяна Цепенюк Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Україна, м. Тернопіль, вул. Кривоноса, 2, Україна https://orcid.org/0000-0002-8974-6436
  • Ірина Ваврів Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Україна, м. Тернопіль, вул. Кривоноса, 2, Україна https://orcid.org/0000-0003-0554-3357

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.4.6

Ключові слова:

медіаосвіта, інфомедійна грамотність, критичне мислення, цифрова грамотність, соціальна толерантність, освітній процес, інтеграція медіаграмотності

Анотація

Стаття присвячена висвітленню питання інтеграції інфомедійної грамотності в навчальний контент у процесі підготовки майбутніх перекладачів. У праці наведено чинники, які визначають необхідність застосування медіаосвітніх елементів в освітньому процесі, і на основі проведеного аналізу теоретичних джерел описано поняття і структуру інфомедійної грамотності. Авторами запропоновано комплекс вправ, які спрямовані на формування і розвиток навичок критичного мислення, інформаційної і цифрової грамотності, соціальної толерантності, креативності здобувачів ОП «Англійсько-український переклад».

Біографії авторів

Інна Анастасія Дзюбановська, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Україна, вул. М.Кривонаса 2, м. Тернопіль

асистент кафедри теорії і практики перекладу

Тетяна Цепенюк, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Україна, м. Тернопіль, вул. Кривоноса, 2

Завідувач кафедри теорії і практики перекладу

 

Ірина Ваврів, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Україна, м. Тернопіль, вул. Кривоноса, 2

асистент кафедри теорії і практики перекладу

Посилання

Інтеграція інфомедійної грамотності у навчальний процес. Навчально-методичні матеріали проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність». К.: IREX в Україні, 2019-2020 [Integration of infomedia literacy in the learning process. Educational materials of the project “Very verified: infomedia literacy”. K.: IREX in Ukraine, 2019-2020 [in Ukrainian].

Коноваленко, Т. В., Надольська, Ю. А. (2021). Формування інфомедійної грамотності студентів на заняттях із фахових дисциплін. Інфомедійна грамотність - невід'ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. с. 187-194 [Konovalenko, T. V., Nadolska, Yu. A. (2021). Developing infomedia literacy of students while teaching professional courses. Infomedia literacy as an integral component of the learning process in a higher educational institution. P. 187-194 [in Ukrainian].

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні (нова редакція). URL: https://ms.detector.media/mediaosvita/post/16501/2016-04-27-kontseptsiyavprovadzhennya-mediaosviti-v-ukraini-nova-redaktsiya/ [The framework of implementation of media education in Ukraine. URL: https://ms.detector.media/mediaosvita/post/16501/2016-04-27-kontseptsiyavprovadzhennya-mediaosviti-v-ukraini-nova-redaktsiya/].

Aufderheide, P., Firestone, C. (1993). Media Literacy: A Report of the National Leadership Conference on Media Literacy. Queenstown, MD: The Aspen Institute.

Łukowski, P. (2018). Oddziaływanie medialnie kreowanym tłem. Recepcja mediów T. 5. Recepcja mediów przez młodzież w wieku szkolnym i przez osoby dorosłe. Lublin: UMCS. P. 145-152.

Thoman, Е. Skills and Strategies for Media Education. URL: http://www.medialit.org/reading-room/skills-strategies-media-education

Worsnop, C. (1996). Assessing Media Work. Mississauga: Wright Communication. 80 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Як цитувати

Дзюбановська, І. А. ., Цепенюк, Т. ., & Ваврів, І. . (2021). Застосування медіаосвітніх елементів у підготовці майбутніх перекладачів. Social Work and Education, 8(4), 494–504. https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.4.6

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN EDUCATION