МОДЕРНІЗАЦІЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ВІЙСЬКОВИХ ЛІКАРІВ ШЛЯХОМ ВИЗНАЧЕННЯ ЇХ ТЕМПЕРАМЕНТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.%2020.4.11

Ключові слова:

фізичне виховання, темперамент, особисто-орієнтований підхід, військові лікарі, інноваційний підхід.

Анотація

Підготовка сучасних військових лікарів, це тривалий, багатоступеневий процес, який передбачає комплексний підхід до навчання, де набуття медичних знань на навичок знаходиться у нерозривному тандемі з фізичною підготовкою та спортивним вдосконаленням. Дана публікація присвячена ідеї модернізації організації сучасного процесу фізичного виховання і спортивного вдосконалення студентів факультету підготовки лікарів для Збройних Сил України. В процесі дослідження було проаналізовано сучасну наукову літературу, здійснено педагогічне спостереження та проведено низку опитувань та тестувань. За результатами наукового пошуку в даній статті відображена ідея модернізації техніки викладання фізичної культури із застосування особистісно-орієнтованого підходу, одним з аспектів якого, являється врахуванням особливостей темпераменту студентів, при обранні для них спортивно-орієнтованих занять, які покликані вдосконалювати фізичні навички та гармонізувати свідомість майбутніх військових лікарів, професійна діяльність яких в подальшому буде пов’язана з колосальними фізичним навантаженнями та психоемоційним стресом. Особистісно-орієнтований підхід та врахування темпераменту, як індивідуальних особливостей особистості при побудові фізичного виховання майбутніх військових лікарів, відображає основні сучасні тенденції та вимоги до освітнього процесу: модернізація, гуманізація та індивідуалізація і відповідає запитам сучасного студента, який являється кадровим потенціалом країни, а випадку з студентами факультету підготовки лікарів для Збройних Сил України Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, ще й кадровим резервом для національної безпеки та забезпечення обороноздатності країни.

Біографія автора

Oleksiy Moshkovskyy

заступник голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, Київ, Україна;

Посилання

Паливода, А. В. (2019). Теорія і методика хортингу: зб. наук. праць / за ред. Бех І. Д. (голова) та ін. К., 279 с. [Palivoda, A.V. (2019). Theory and methods of horting: Coll. Science. works / ed. Bekh ID (chairman) and others. К., 279. [in Ukrainian].

Васькевич, С. С., Рогаль, І. В. (2019). Розвиток гнучуості у студентів на заняттях з фізичного виховання. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Випуск 8 (116), 24 – 28 с. [Vaskevych, S. S, Rogal, I. V. (2019). Development of flexibility in students in physical education classes. Scientific journal of NPU named after MP Drahomanov. Issue 8 (116), 24 – 28. [in Ukrainian].

Лотоненко, А. В., Стеблецов Б. А. (1996). Фізична культура студентської молоді: досвід, проблеми, перспективи. Фізична культура: виховання, утворення, тренування. К., № 23, 5 с. [Lotonenko, A. V, Stebletsov B. A. (1996). Physical culture of student youth: experience, problems, prospects. Physical culture: upbringing, education, training. К., № 23, 5. [in Ukrainian].

Сергєєв, С. М., Рощупкін, А. О (2015). Урахування індивідуальних особливостей студентів у навчанні та вихованні. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: збірник наукових праць. № 12(14), 182 с. [Sergeev, S. M, Roshchupkin, A. O (2015) Taking into account the individual characteristics of students in teaching and education. Current problems of education and upbringing of people with special needs: a collection of scientific papers. № 12 (14), 182. [in Russian].

Шогенов, Р. Х., Ветвицкая, С. М. (2017). Роль темперамента в спорте Международный студенческий научный вестник. № 6, 121 с. [Shogenov, R. H, Vetvitskaya, S. M. (2017). The role of temperament in sport International Student Scientific Bulletin. № 6, 121. [in Russian].

Илькун, А. В. (2013). Особенности построения тренировочного процесса у детей, занимающихся спортивной аэробикой с учетом их психо-физиологических характеристик. Молодежь и наука: сборник материалов IХ Всероссийской научно-технической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых с международным участием, посвященной 385-летию со дня основания г. Красноярска [Электронный ресурс]. Красноярск: Сибирский федеральный ун-т, Режим доступа: http://conf.sfu-kras.ru/sites/mn2013/section026.html. [Ilkun, A. V. (2013) Features of the construction of the training process in children engaged in sports aerobics, taking into account their psycho-physiological characteristics. Youth and science: a collection of materials of the IX All-Russian scientific and technical conference of students, graduate students and young scientists with international participation, dedicated to the 385th anniversary of the founding of Krasnoyarsk [Electronic resource]. Krasnoyarsk: Siberian Federal University, Access mode: http://conf.sfu-kras.ru/sites/mn2013/section026.html. [in Russian].

Лихтенштейн, В. И., Конашков, В. В (2012). Определение типа темперамента по тесту Г. Айзенка. Учебное электронное текстовое издание. ФГАОУ ВПО УрФУ, 15 с. [Liechtenstein, V. I., Konashkov, V. V. (2012). Determination of temperament type by G. Eisenko test. Educational electronic text edition - FGAOU VPO UrFU, 15. [in Russian].

Корсунова, В. И. (2016). Cравнительный анализ практики тестирования темперамента управленцев по Г. Айзенку и А. Белову. Электронный вестник Ростовского социально-экономического института. Выпуск № 2, 319-324 с. [Korsunova, V. I. (2016). Comparative analysis of the practice of testing the temperament of managers according to G. Eisenko and A. Belov. Electronic Bulletin of the Rostov Socio-Economic Institute. Issue № 2, 319-324. [in Russian].

Тутушкина, М. К. (1998). Практическая психология: учебник - 2 изд. СПБ, Дидактика Плюс, 368 с. [Tutushkina, M. K. (1998). Practical Psychology: Textbook - 2nd ed. SPB, Didactics Plus, 368 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Як цитувати

Moshkovskyy, O. (2020). МОДЕРНІЗАЦІЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ВІЙСЬКОВИХ ЛІКАРІВ ШЛЯХОМ ВИЗНАЧЕННЯ ЇХ ТЕМПЕРАМЕНТУ. Social Work and Education, 7(4), 549–556. https://doi.org/10.25128/2520-6230. 20.4.11

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN EDUCATION