ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА АКАДЕМІЧНУ ЕФЕКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ: ДОКАЗИ СІЛЬГЕТСЬКИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.20.3.11.

Ключові слова:

академічний виступ, студент університету, регіон Сілхет, фактори, що впливають.

Анотація

У епоху глобалізації освіта є головною потребою. Освіта дає нам розуміння, а також вдосконалює особистість студентів. Оскільки випускники в майбутньому стануть лідерами, що відповідатимуть за економічний та соціальний розвиток країни, то для них необхідний високий рівень освітніх послуг: формальна інституційна освіта є найбільш важливою, оскільки студенти є головною проблемою навчальних закладів, а без них ці заклади не матимуть ніякої цінності. Отже, видно, що навчальні заклади багато роблять для того, щоб отримати хороший результат від студентів шляхом розвитку їх системи, якості викладання та навчального середовища для загального соціального та економічного розвитку країни. Це дослідження намагалося виявити фактори, які впливають на успішність студентів університетів у регіоні Сілхет. Сприйняття студентів було взято для визначення факторів, що впливають на успішність. Незалежний t-тест був використаний для з’ясування середньої різниці академічних результатів між двома групами студентів. Результати показали, що існує значна різниця між студентами та студентками у випадку академічного часу навчання та CGPA; оскільки студентки мають вищий CGPA, ніж студенти, використовуючи більшу частину академічного навчального часу. Щоб з’ясувати ефективні фактори, результат показав, що студенти, які регулярно відвідують заняття, відчувають порівняно менше академічного стресу, своєчасно подають завдання та проводять більше часу для академічного навчання, мають вищі академічні оцінки порівняно з іншими, які цього не роблять. . Оцінивши інші фактори, результати показали, що студенти, які походять з нуклеарної сім'ї, отримали хороші оцінки, а не розширену сім'ю. Крім того, студенти, які мали достатній доступ до здорової їжі, задоволені нинішнім рівнем проживання, мали хороші академічні оцінки, а студенти, які проводили більше часу в непродуктивній діяльності, отримували погані оцінки в академічних закладах. Поліпшення цих факторів також вплине на значну частину академічного успіху студентів.

Біографії авторів

Asif Mahmud, Сільгетський аграрний університет, Бангладеш;

Факультет аграрної економіки та бізнес-досліджень,

Sabyasachi Chanda Antor, Сільгетський аграрний університет, Бангладеш;

Факультет аграрної економіки та бізнес-досліджень,

Abdullah Al Zabir, Сільгетський аграрний університет, Бангладеш;

Департамент аграрної статистики,

Посилання

Tsinidou, M., Gerogiannis, V. and Fitsilis, P. (2010). Evaluation of the factors that determine quality in higher education: an empirical study. Quality assurance in Education.

Furstenberg Jr, F. F. and Hughes, M. E. (1995). Social capital and successful development among at-risk youth. Journal of Marriage and the Family, pp. 580-592.

Chambers, E. A. and Schreiber, J. B. (2004). Girls' academic achievement: varying associations of extracurricular activities. Gender and Education, 16(3), pp. 327-346.

Ali, N., Jusof, K., Ali, S., Mokhtar, N. and Salamat, A. S. A. (2009). The factors influencing students’performance at Universiti Teknologi Mara Kedah, Malaysia. Management Science and Engineering, 3(4), pp.81-90.

Karemera, D., Reuben, L. J. and Sillah, M. R. (2003). The effects of academic environment and background characteristics on student satisfaction and performance: The case of South Carolina State University's School of Business. College Student Journal, 37(2), pp.298-309.

Saenz, T., Marcoulides, G. A., Junn, E. and Young, R. (1999). The relationship between college experience and academic performance among minority students. International Journal of Educational Management.

Raychaudhuri, A., Debnath, M., Sen, S. and Majumder, B. G. (2010). Factors affecting students’ academic performance: A case study in Agartala municipal council area. Bangladesh. e-Journal of Sociology, 7(2), pp. 34-41.

Clark, E. E. and Ramsay, W. (1990). Problems of retention in tertiary education. Education Research and perspectives, 17(2), pp. 47-59.

McInnis, C., James, R. and McNaught, C. (1995). First year on campus. Canberra: AGPS.

Saxton, J. (2000). Investment in education: Private and public returns.

Shah, S. S. A. (2009). Impact of teacher’s behaviour on the academic achievement of university students (Doctoral dissertation, Arid Agriculture University, Rawalpindi).

Hijazi, S. T. and Naqvi, S. M. M. (2006). Factors affecting students' performance. Bangladesh e-journal of Sociology, 3(1).

Frazier, P., Gabriel, A., Merians, A. and Lust, K. (2019). Understanding stress as an impediment to academic performance. Journal of American College Health, 67(6), pp. 562-570. doi.org/10.1080/07448481.2018.1499649

Mushtaq, I. and Khan, S. N. (2012). Factors Affecting Students Academic Performance. Global journal of management and business research, 12(9).

Linda J. (1997). Health Trends among College Freshmen. Journal of American College Health, 45:6, 252-264, DOI: 10.1080/07448481.1997.9936895

Hudd, S. S., Dumlao, J., Erdmann-Sager, D., Murray, D., Phan, E., Soukas, N. and Yokozuka, N. (2000). Stress at college: effects on health habits, health status and self-esteem. College Student Journal, 34(2).

McGavin, H. (1998). Why students drop out. The Times Educational Supplement, 35.

Ross, S. E., Niebling, B. C. and Heckert, T. M. (1999). Sources of stress among college students. Social psychology, 61(5), pp. 841-846.

Woosley, S. (2003). Stop-out or drop-out? An examination of college withdrawals and re-enrollments. Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice, 5(3), pp.293-303.

Antor, S. C., Zabir, A. A., Mahmud, A., Sarker, O. R. and Mahmood F. (2020). “What factors and how they affect stress: evidence from university students”, Innovare Journal of Social Sciences, 7(6), pp. 1-3. Available at: https://innovareacademics.in/ journals/index.php/ijss/article/view/35932.

Romer, D. (1993). Do students go to class? Should they? Journal of economic perspectives, 7(3), pp. 167-174.

Walberg, H. J. (1980). A psychological theory of educational productivity.

Roberts, G. A. (2007). The effect of extracurricular activity participation on the relationship between parent involvement and academic performance in a sample of third grade children (Doctoral dissertation).

Waters, J. T. and Marzano, R. J. (2006). School district leadership that works: The effect of superintendent leadership on student achievement. Denver eCO CO: Mid-continent Research for Education and Learning (McREL).

Singh, S. P., Malik, S. and Singh, P. (2016). Research paper factors affecting academic performance of students. Indian Journal of Research, 5(4), pp.176-178.

Alam, M. M., Billah, M. A. and Alam, M. S. (2014). Factors affecting academic performance of undergraduate students at International Islamic University Chittagong (IIUC). Journal of Education and Practice, 5(39), pp.143-154. DOI: 10.30547/worldofmedia.4.2019.2

Ghazvini, S. D. and Khajehpour, M. (2011). Gender differences in factors affecting academic performance of high school students. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 15, pp. 1040-1045. doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.03.236

Shaw, S. R., Gomes, P., Polotskaia, A. and Jankowska, A. M. (2015). The relationship between student health and academic performance: Implications for school psychologists. School Psychology International, 36(2), pp.115-134. doi.org/10.1177/0143034314565425

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-30

Як цитувати

Mahmud, A., Chanda Antor, S., & Al Zabir, A. (2020). ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА АКАДЕМІЧНУ ЕФЕКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ: ДОКАЗИ СІЛЬГЕТСЬКИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ. Social Work and Education, 7(3), 373–382. https://doi.org/10.25128/2520-6230.20.3.11.

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN EDUCATION