Етика якісного дослідження в соціальній роботі: систематичний огляд
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.22.2.9Ключові слова:
етика досліджень, якісне дослідження, інтерв'ю, дослідження, навколишнє середовищеАнотація
У більшості дослідницьких процесів люди мають важливе значення. Коли в дослідженні бере участь людина, головна особа, яка проводить дослідження, або особа, яка керує дослідженням, відповідає за захист прав цих учасників. Дотримуючись стандартних етичних принципів, дослідник може захистити права учасників дослідження. Добровільна участь та інформована згода, анонімність і конфіденційність, комунікація по телефону, впровадження сеансу та тріангуляція середовища для інтерв’ю, аналіз даних і розповсюдження результатів, перешкоди культурного та мовного характеру, а також управління та вирішення тривоги під час співбесіди – це елементи, які розглядалися та аналізувалися в цьому документі. Це дослідження повністю базувалося на журнальних статтях та передбачає систематичний огляд літератури як метод. Крім того, коли дослідник приєднується до людей з різних культур у процесі інтерв’ю, важливо підвищити їхню обізнаність про ці підходи у дослідженні та створити гнучкість у процесі обговорення. Це дослідження робить внесок у соціальну науку. Це дослідження, пов’язане з соціальною роботою, щоб забезпечити ефективний процес збору даних для пошуку нових ідей.
Посилання
Arifin, S. R. M. (2018). Ethical considerations in a qualitative study. International Journal of Care Scholars, 1(2), 30-33.
Guion, L. A., Diehl, D. C., & McDonald, D. (2011). Triangulation: Establishing the validity of qualitative studies. Edis, 2011(8), 3-3.
Kılınç, H., & Fırat, M. (2017). Opinions of expert academicians on online data collection and voluntary participation in social sciences research. Educational Sciences: Theory & Practice, 17(5).
King, N., Horrocks, C., & Brooks, J. (2018). Interviews in qualitative research. Sage.
Marzano, M. (2007). Informed consent, deception, and research freedom in qualitative research. Qualitative Inquiry, 13(3), 417-436.
Orb, A., Eisenhauer, L., & Wynaden, D. (2001). Ethics in qualitative research. Journal of nursing scholarship, 33(1), 93-96.
Sanjari, M., Bahramnezhad, F., Fomani, F. K., Shoghi, M., & Cheraghi, M. A. (2014). Ethical challenges of researchers in qualitative studies: The necessity to develop a specific guideline. Journal of medical ethics and history of medicine, 7.
Vivek, R., & Nanthagopan, Y. (2021). Review and Comparison of Multi-Method and Mixed Method Application in Research Studies. European Journal of Management Issues, 29(4), 200-208.
Warren, C. A. (2002). Qualitative interviewing. Handbook of interview research: Context and method, 839101.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Рамакрішнан Вівек
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).