Корпоративна школа супервізії як інструмент управління професійним розвитком педагогів

Автор(и)

  • Галина Литвинюк Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу, Україна https://orcid.org/0000-0001-5560-4483

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.22.4.8

Ключові слова:

професійний розвиток, інструмент змін, корпоративне навчання

Анотація

Використання Корпоративної Школи Супервізії (КоШкСу) на ринку освітніх послуг забезпечить комплексне бачення професійного розвитку сучасного педагога Нової української школи. Основний посил робиться на спрямованість КоШкСу щодо поглиблення, оновлення та розширення навичок і вмінь педагогів. Ця комплексно-цільова система взаємoпов’язаних дій забезпечить неперервність інтеграційного процесу педагогічної та управлінської сфер засобами неформальної освіти. Пoшук різних теоретико-методологічних практик органічно поєднує елементи корпоративної освіти, навчання як невід’ємної складової неперервної професійної oсвіти педагогів. Мета статті полягає в розкритті практичної площини реалізації КоШкСу як інструмента змін впливу на професійну траєкторію педагогів і значення її функціонування на ринку освітніх послуг. Саме цій меті підпорядкована графічна модель діяльності КоШкСу, яка розроблена з урахуванням компетентнісного, неформального, андрагогічного підходів й акумулює практичний досвід діяльності упродовж 2000-2022рр. Методи дослідження: аналіз ефективності методичного навігатора як інноваційного продукту корпоративного навчання педагогів, моделювання.

Біографія автора

Галина Литвинюк, Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу

аспірантка

Посилання

Астремська, І. (2014). Групова супервізія як ефективна форма практичної підготовки до роботи з клієнтом. Science and Education a New Dimension. [Astremska, I. (2014). Group supervision as an effective form of practical training for working with a client]. Pedagogy and Psychology, II (16), Issue: 33. С. 94-97. [in Ukrainian]. URL: https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/02/Astremskaya-I.V.-Group-supervision-as-an-effective-form-of-practical-training-to-work-with-clients.pdf

Клокар, Н. (2018). Типове положення про проведення супервізії впровадження Концепції «Нова українська школа». С. 2-4. [Klokar, N. (2018). Standard regulation on the supervision of the "New Ukrainian School" Concept implementation. 2-4]. [in Ukrainian]. URL: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/ 2018/12/SUPERVIZIYA-POLOZHENN-2.pdf

Литвинюк, Г. (2022). Свідоцтво на авторське право (05.04.2022 р. № 112578) на розробку «Інтеграційно-методична структура професійної підтримки та розвитку педагогів засобами неформальної освіти» (Корпоративна Школа Супервізії) [Lytvyniuk, H. (2022). Copyright registration certificate (April 5, 2022, No. 112578) for the development of "Integrative and methodical structure of professional support and development of teachers by means of non-formal education" (Corporate School of Supervision)]. [in Ukrainian].

Литовченко, І. (2021). Корпоративна освіта у Сполучених Штатах Америки: теорія і практика: монографія. За наук. ред. О.І. Огієнко. К.:2021. 400 с. [Lytovchenko, I. (2021). Corporate education in the United States of America: theory and practice: monograph. Under the scientific editorship of O.I. Ohiienko. K.: 2021. 400]. [in Ukrainian].

Мешко, Г. (2018). Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров’я: монографія. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка. 438 с. [Meshko, H. (2018). Theory and practice of future teacher training to preserve and strengthen the occupational health: monograph. Ternopil: Volodymyr Hnatyuk TNPU. 438]. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-30

Як цитувати

Литвинюк, Г. (2022). Корпоративна школа супервізії як інструмент управління професійним розвитком педагогів. Social Work and Education, 9(4), 530–541. https://doi.org/10.25128/2520-6230.22.4.8

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN EDUCATION