Корпоративна школа супервізії як інструмент управління професійним розвитком педагогів
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.22.4.8Ключові слова:
професійний розвиток, інструмент змін, корпоративне навчанняАнотація
Використання Корпоративної Школи Супервізії (КоШкСу) на ринку освітніх послуг забезпечить комплексне бачення професійного розвитку сучасного педагога Нової української школи. Основний посил робиться на спрямованість КоШкСу щодо поглиблення, оновлення та розширення навичок і вмінь педагогів. Ця комплексно-цільова система взаємoпов’язаних дій забезпечить неперервність інтеграційного процесу педагогічної та управлінської сфер засобами неформальної освіти. Пoшук різних теоретико-методологічних практик органічно поєднує елементи корпоративної освіти, навчання як невід’ємної складової неперервної професійної oсвіти педагогів. Мета статті полягає в розкритті практичної площини реалізації КоШкСу як інструмента змін впливу на професійну траєкторію педагогів і значення її функціонування на ринку освітніх послуг. Саме цій меті підпорядкована графічна модель діяльності КоШкСу, яка розроблена з урахуванням компетентнісного, неформального, андрагогічного підходів й акумулює практичний досвід діяльності упродовж 2000-2022рр. Методи дослідження: аналіз ефективності методичного навігатора як інноваційного продукту корпоративного навчання педагогів, моделювання.
Посилання
Астремська, І. (2014). Групова супервізія як ефективна форма практичної підготовки до роботи з клієнтом. Science and Education a New Dimension. [Astremska, I. (2014). Group supervision as an effective form of practical training for working with a client]. Pedagogy and Psychology, II (16), Issue: 33. С. 94-97. [in Ukrainian]. URL: https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/02/Astremskaya-I.V.-Group-supervision-as-an-effective-form-of-practical-training-to-work-with-clients.pdf
Клокар, Н. (2018). Типове положення про проведення супервізії впровадження Концепції «Нова українська школа». С. 2-4. [Klokar, N. (2018). Standard regulation on the supervision of the "New Ukrainian School" Concept implementation. 2-4]. [in Ukrainian]. URL: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/ 2018/12/SUPERVIZIYA-POLOZHENN-2.pdf
Литвинюк, Г. (2022). Свідоцтво на авторське право (05.04.2022 р. № 112578) на розробку «Інтеграційно-методична структура професійної підтримки та розвитку педагогів засобами неформальної освіти» (Корпоративна Школа Супервізії) [Lytvyniuk, H. (2022). Copyright registration certificate (April 5, 2022, No. 112578) for the development of "Integrative and methodical structure of professional support and development of teachers by means of non-formal education" (Corporate School of Supervision)]. [in Ukrainian].
Литовченко, І. (2021). Корпоративна освіта у Сполучених Штатах Америки: теорія і практика: монографія. За наук. ред. О.І. Огієнко. К.:2021. 400 с. [Lytovchenko, I. (2021). Corporate education in the United States of America: theory and practice: monograph. Under the scientific editorship of O.I. Ohiienko. K.: 2021. 400]. [in Ukrainian].
Мешко, Г. (2018). Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров’я: монографія. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка. 438 с. [Meshko, H. (2018). Theory and practice of future teacher training to preserve and strengthen the occupational health: monograph. Ternopil: Volodymyr Hnatyuk TNPU. 438]. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Галина Литвинюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).