ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ ОСІБ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Hanna Omelchuk Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна

Ключові слова:

соціальна робота, соціальний супровід

Анотація

Про затримку психічного розвитку, як про особливе порушення загального розвитку особи в нашій кpaїні стало відомо порівняно недавно. На початку восьмидесятих років минулого століття почали запроваджувати спеціальне навчання для такої категорії школярів. У нашій країні розумову відсталість вважають хворобою: усі громадяни України, котрі отримали офіційний статус інваліда у зв'язку з розумовою відсталістю, перебувають на обов'язковому обліку у психоневрологічних диспансерах. Протягом останніх років спостерігається значне зростання поширеності психічних розладів у дитячому віці - 8% до 6-7 років. Вагому частку серед психічних розладів дитячого віку займає межова психічна патологія, межові порушення інтелектуального розвитку дитини, які не є регресивними та піддаються корекції. Ключові слова: особи із затримкою у розвитку, соціальний супровід, розумова відсталість.

Біографія автора

Hanna Omelchuk, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

студентка V курсу спеціальності "Соціальна робота"

Посилання

Актуальні проблеми психології. Т. ІV. – Вип. 5: Психологія розвитку дошкільника. Збірник наукових статей / За ред. проф. С.Д.Максименка та канд. психол. наук С.О.Ладивір. – Київ, 2008.- 304 с.

Бастун Н „Педагогіка тренування” як засіб соціалізації осіб з інтелектуальною недостатністю:Інституту психології ім. Г. Костюка АПН України http://www.politik.org.ua

Вдовиченко І.В. Соціалізація розумово відсталих дітей-сиріт Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: 36. наукових праць. - К.: Університет "Україна", 2014. - 448 с.

Витяг із проекту Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку від 2012 р

Діагностика та корекція агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.04 / В.І. Шебанова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2012. — 18 с. — укp.

Джуринська С.М. Показники нервово-психічного розвитку дошкільників м. Києва: Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзеєва АМН України, м. Київ

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-10

Як цитувати

Omelchuk, H. (2015). ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ ОСІБ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Social Work and Education, 2(1), 47–53. вилучено із https://journals.uran.ua/swe/article/view/74106

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION