ГЕНДЕРНА КУЛЬТУРА – ОСНОВА МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Ключові слова:
гендер, гендерна культура, студент, молодьАнотація
У статті обгрунтовано специфіку гендерної культури щодо духовно-морального розвитку студентської молоді; проаналізовано ступінь досліджуваної проблеми у науковій літературі; розкрито значення поняття «гендерна культура»; висвітлено основні засоби та компоненти формування гендерної культури. У статті теоретично обгрунтовано реалізацію гендерного підходу в освітню практику. Результати наукового дослідження щодо питань розвитку гендерної культури як основи морального розвитку студентів можуть бути основою для впровадження гендерного підходу у вищі навчальні заклади.Посилання
Бех І. Виховання особистості: У 2 кн. - Кн.1; Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади / І. Бех. - К.: Либідь, 2003. - 280 с.
Гендерні аспекти державної служби: монографія / М. Пірен, Н. Грицяк, Т. Василевська, О. Іваницька; за заг. ред. Б. Кравченка. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2002. – С. 7 – 11.
Клецина И. Формирование гендерной компетентности как задача гендерного образования в высшей школе / И. Клецина // Международная научная конференция «Гуманитарное образование и социальный контекст: гендерные проблемы», 25-28 июня 2007 г. / отв. ред. О. Попова. - Санкт - Петербург: Изд. дом СПб ГУ, 2007. - с. 117.
Минюшев Ф. Социология культуры :учеб. пособие / Ф. Минюшев. – М.: Академический Проект, 2004. – 272 с.
Мунтян І. Гендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І. Мунтян. – О., 2004.
Орбан-Лембрик Л. Активність особистості як форма вияву її індивідуальності і професіоналізму / Л. Орбан-Лембрик // Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології. – К.: Інститут психології ім. Г. С. Костюка, 2002. – Т. 1. – С. 140 – 143.
Терзі П. Формування гендерної культури студентів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. пед. наук ; спец. 13.00.04 "Теорія та методика професійної освіти" / П. П. Терзі – Кіровоград – 2007 – 22 с.
Хрисанова С. Словарь гендерных терминов / С. Хрисанова. – X.: 2002. – 99 с.
Цокур О. Ґендерна педагогіка – нова освітня технологія [Електронний ресурс] / О. Цокур, І. Іванова. – Режим доступу : http://osvita.ua/school/upbring/1657
Ярская-Смирнова Е. Гендерное неравенство в образовании : понятие скрытого учебного плана / Е. Ярская-Смирнова // Гендерные исследования. — 2000. — № 5. — С. 295—301.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Савітська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).