Формування маркетингової стратегії в системі місцевого самоврядування.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.34.2017.128915Ключові слова:
маркетинг, місцеве самоврядування, місцевий розвиток, недиференційна стратегія.Анотація
У статті показано, що стратегічне планування соціально-економічного розвитку міста - це систематичний процес, за допомогою якого органи місцевої влади можуть сформувати напрям розвитку міста і визначити етапи досягнення майбутнього на основі використання місцевих ресурсів. Виділено, що розвиток міста є багатоаспектним процесом, яке завжди має цільову спрямованість, тобто спрямоване на досягнення якоїсь однієї або декількох цілей. Зазначено, що досвід маркетингу у бізнесі може бути використаний за основу для розробки комплексу-маркетингу у сфері місцевого самоврядування, однак з урахуванням особливостей даної сфери. Також були проаналізовані проблеми міського стратегічного планування. Показано, що при розробці стратегії виявляються місце, роль та функції міста, обґрунтовуються економічні та організаційні механізми реалізації стратегії. Було визначено, що сучасні методи управління місцевим самоврядуванням дають підстави для проведення реформування цього механізму управління. Роль маркетингу на місцевому рівні полягає не тільки в аналізі ринку, попиту на продукцію, що виробляється на конкретній території, але й у формуванні сприятливого інвестиційного клімату, тобто ключовому інструменту підвищення конкурентоспроможності території, що дозволяє розширити доступ до інноваційних проектів, інноваційних технологій тощо. У статті було визначено, що особливості розвитку території впливають на процес формування бренду і обумовлюють більш детальній та складний процес розробки механізму брендінгу цієї території. Було запропоновано стратегічні напрями підвищення ефективності управління місцевим самоврядуванням, з урахуванням особливостей даної сфери економічної діяльності.Посилання
- 1. Буднікевич І. М. Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика: монографія / І. М. Буднікевич. – Чернівці: Чернівецький національний університет, 2012. – 645 с.
- 2. Синяева И. М. Маркетинг в малом бизнесе: учеб. пособие для студентов вузов. / И.М. Синяева, СВ. Земляк, В.В. Синяев. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2006. - 287 с.
- 3. Григорчук Т. В. Маркетинг. Частина друга [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://sites.google.com/site/marketingdistance/pro-posibnik
- 4. Калінін О. В. Стимулювання розвитку маркетингової діяльності підприємств України / О. В. Калінін // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: Збірник наукових праць. – Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2017. – Вип. 15. – С. 54 – 58.
- 5. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. — СПб: Питер, 2007. — 496 с.
- 6. Пащук О. В. Маркетинг послуг : підручник / О. В. Пащук, Л. В. Ткаченко.— К.: Вища школа, 2006. — 389 с.
- 7. Котлер Ф. Маркетинговий менеджмент : підручник / Ф. Котлер, К. Л. Келлер, А. Ф. Павленко та ін. — К.: Хімджест, 2008. — 720 с.
- 8. Інформація про кількість створених об’єднань ОСББ по регіонах станом на 01.07.2016 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/zhkh/zhitlova-politika/diyalnist-osbb/informatsiya-pro-kilkist-stvorenih-osbb-po-regionah-stanom-na-01-07-2016/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Тетяна Вадимівна Горохова, Ганна Ігорівна Бабек
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.