ВЛАДА МАС-МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ

Автор(и)

  • Inna Kostyrya кандидат політичних наук, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2013.138029

Ключові слова:

ЗМІ, масова свідомість, медіа вплив, реальність, рівні медійного впливу, комунікація, однобічна комунікація

Анотація

Стаття присвячена науковому аналізу впливу мас-медіа на масову суспільну свідомість. Ба- зуючись на іноземній та вітчизняній спадщині, автор описує три фундаментальних рівні медійного впливу, які забезпечують втамування бажань членів масового суспільства. Дослідження покликано показати, що спотворення реальності в свідомості мас є наслідком людського вибору. Структурно виділено три основних рівні впливу мас-медіа на масову свідомість реципієнтів: послідовно-інформаційний, знаково-символічний та пафосно-емоційний. Проаналізовано комунікативне наповнення інтернет-медіа та продемонстровано необхідність створення надійного засобу верифікації електронно-мережевого матеріалу. Підтверджено робоча гіпотеза дослідження: надан- ня засобами мас-медіа інформації про реальність здійснюється на основі безпосередніх потреб та підсвідомих бажань самої масової свідомості, що споживає відповідні продукти культури

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-09

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення