МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ АНАЛІЗУ КОДУ І "ПОДВІЙНОГО КОДУВАННЯ" В КОНТЕКСТІ СЕМІОТИКИ, СТРУКТУРАЛІЗМУ І ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2016.138481Ключові слова:
код, код культури, "подвійне кодування", знак-код, мова-код, семіотика, структуралізм, постструктуралізм,Анотація
У статті розкриваються методологічні підходи до розробки понятійного апарату проблеми кодів культури і"подвійного кодування" у мистецтві. Виявлено, що коло питань, пов’язаних з кодами культури і "подвійного кодування" в мистецтві, належать до фундаментальних відносин у системі "культура-мистецтво-творчість-практика". Розуміння коду пов’язане із семіологією, вченням структуралістів і постструктуралістів та вивчається як знак у семіотиці. На основі аналізу праць видатних вчених зроблено висновок, що, потрапляючи до будь-якого виду мистецтва, культурний код може перетворюватися з однієї форми в іншу, а коли змінюється його структура і напрям,він переходить з одного рівня семіотичного кодування на інший – так формується процес "подвійного кодування".
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.