Постфольклор як феномен сучасних комунікативних практик повсякденності
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2016.138556Ключові слова:
комунікація, засоби масової комунікації, постфольклор, комунікативні практики, соціальні комунікації, повсякденність, віртуальністьАнотація
Метою роботи є дослідження постфольклору як феномена, що опосередковується сучасними повсякденними комунікативними практиками. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукового принципу об’єктивності, культурологічного, структурно-семантичного та аналітичного методів у дослідженні постфольклору як феномена, що формується комунікативними практиками повсякденності, які належать до різновиду сучасних соціальних практик, зумовлених розвитком інформаційних технологій та засобів комунікації і зв’язку. Наукова новизна роботи полягає у зв’язку сучасних комунікативних практик як ключового чинника із зародженням та розвитком потсфольклорних текстів у інтернет-мережі. Висновки. В результаті дослідження встановлено, що сучасний постфольклор в інтернет-просторі пов'язаний передусім із розумінням його як комунікативної системи, в основі якої лежать повідомлення та смисли. Реагуючи на суспільно значимі події, які є актуальними та суголосними масовій свідомості сучасників, твори постфольклору виступають способом об'єктивації світу в певних категоріях та образах, що можуть апелювати до символічно-знакової природи різних культур, присутніх у повсякденному просторі спілкування як на інтелектуальному, так і на побутовому рівнях. Постфольклор, що створюється та циркулює в інтернет-просторі, відображає ті тенденції суспільної свідомості, які в ній домінують у даний період часу. Використання фольклорних форм минулого, звернення до метамови має спонтанний, іноді розважальний характер. Тяжіння до фольклорних форм сприйняття реальності у користувачів мережі інтернет, притаманна їм метафоричність дають змогу анонімним творцям інтернет-фольклору надавати актуалізованим подіям загальної значимості.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.