Постфольклор як феномен сучасних комунікативних практик повсякденності
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2016.138556Ключові слова:
комунікація, засоби масової комунікації, постфольклор, комунікативні практики, соціальні комунікації, повсякденність, віртуальністьАнотація
Метою роботи є дослідження постфольклору як феномена, що опосередковується сучасними повсякденними комунікативними практиками. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукового принципу об’єктивності, культурологічного, структурно-семантичного та аналітичного методів у дослідженні постфольклору як феномена, що формується комунікативними практиками повсякденності, які належать до різновиду сучасних соціальних практик, зумовлених розвитком інформаційних технологій та засобів комунікації і зв’язку. Наукова новизна роботи полягає у зв’язку сучасних комунікативних практик як ключового чинника із зародженням та розвитком потсфольклорних текстів у інтернет-мережі. Висновки. В результаті дослідження встановлено, що сучасний постфольклор в інтернет-просторі пов'язаний передусім із розумінням його як комунікативної системи, в основі якої лежать повідомлення та смисли. Реагуючи на суспільно значимі події, які є актуальними та суголосними масовій свідомості сучасників, твори постфольклору виступають способом об'єктивації світу в певних категоріях та образах, що можуть апелювати до символічно-знакової природи різних культур, присутніх у повсякденному просторі спілкування як на інтелектуальному, так і на побутовому рівнях. Постфольклор, що створюється та циркулює в інтернет-просторі, відображає ті тенденції суспільної свідомості, які в ній домінують у даний період часу. Використання фольклорних форм минулого, звернення до метамови має спонтанний, іноді розважальний характер. Тяжіння до фольклорних форм сприйняття реальності у користувачів мережі інтернет, притаманна їм метафоричність дають змогу анонімним творцям інтернет-фольклору надавати актуалізованим подіям загальної значимості.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.