Компанії шоу-бізнесу та їх музичні складові
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2017.138604Ключові слова:
шоу-бізнес, персональний менеджер, агент, музична складова акції, конферансьєАнотація
Мета роботи. Стаття присвячена дослідженню музичних складових та ролі музичних компонентів у роботі компаній шоу-бізнесу і сучасного шоу в цілому. Методологія дослідження полягає у застосуванні компаративно- го, історико-логічного методів, які дають змогу узагальнити матеріали з конкретики описів шоу-структур в бізнес-акції, акцентувати музичний елемент як ідеально-організуючий фактор, що визначається драматургією дійства і музичним звучанням як таким. Наукова новизна роботи визначається теоретичною оригінальністю підходу від музичної – ідеальної – специфіки організації шоу-акцій, бізнесовий смисл яких поєднаний з ідеальною вихідною людської сутності. Висновки. Шоу-бізнес – це розгалужена "інфраструктура" учасників, включаючи артистів-професіоналів та доповнюючих їх діяльність організаторів, серед яких виділяються музиканти-фахівці у власному значенні й конферансьє, музичні функції якого визначені історично сформованою культурною символікою.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.