"Perpetuum mobile" В. Мужчиля як зразок концептуалізму в музиці початку ХХІ століття

Автор(и)

  • Dmitro Malyi

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2017.138846

Ключові слова:

ідея, інтертекст, концепція, метод, мислення, перформанс, символ.

Анотація

Мета дослідження. Статтю присвячено визначенню принципів концептуального мислення як феномена художньої свідомості. Методологія дослідження спирається на інтерпретативно-семантичний аналіз хорового перформансу В. Мужчиля, за допомогою якого можливо виявити символічний підтекст, прихований композитором
твору, і творчо його інтерпретувати. Наукова новизна отриманих результатів в обґрунтуванні нетрадиційного трактування "perpetuum mobile" як quasi-жанру. Висновки. Визначено основні позиції концептуалізму в творчості В.С.Мужчиля, виходячи з досвіду спілкування автора статті з учителем. Виявлено троїчність музичної семантики-
обраного твору (3-частинна структура; трикратне проведення тематизму вступу; в середньому розділі – візуалізація, вокалізація символу і його вербалізація).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-11

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення