ПРАВА ПРАЦІВНИКІВ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОЇ СФЕРИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2019.191757Ключові слова:
, інтелект, працівник культурно-митецької сфери, службовий твір, вільне використання.Анотація
Мета cтатті – визначення особливостей реалізації прав працівників культурно-мистецької сфери у умовах розвитку інформаційного суспільства. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному поєднанні теоретичних підходів низки наук, зокрема філософії, культурології, психології, юриспруденції, а також загальнонаукових методів системного аналізу, синтезу, абстрагування та узагальнення. Наукова новизна пов‘язана із визначенням теоретичних і практичних аспектів створення працівниками культурно-мистецької сфери результатів інтелектуальної, творчої діяльності та можливостей їх використання в умовах інформаційного суспільства. Висновки. В умовах розвитку інформаційного суспільства потребують охорони права працівників культурної сфери, пов’язані із створенням службових творів, а також із доступом та використанням результатів інтелектуальної діяльності інших осіб. Концепцією здатною забезпечити правомірність використання інтелектуальної власності в інформаційних системах, може бути модель вільного оплатного використання, яка передбачає можливість створення цифрової версії твору, її розміщення в інформаційних мережах без згоди автора з виплатою винагороди
Посилання
Єфіменко С.М. Визначення поняття інтелекту у різних концепціях психолого-педагогічних досліджень. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. Вип. 121. Ч. ІІ. С. 90–95.
Новіков Б. В. Філософія як теорія і методологія творчості // Вісник НТУУ ―КПІ‖. Філософія. Психологія. Педагогіка. Випуск 2.2011. С. 108-113.
Палій А. А. Диференціальна психологія : навч. посіб. К. : Академвидав, 2010. 432 с. URL: http://pidruchniki.com/14210923/psihologiya/zdatnist_tvorchosti_zvyazki_tvorchosti_intelektu.
Психологический словарь / [под ред. В. П. Зинченко, Б. Г Мещерякова]. – 2-е изд., перераб. и доп. М. : Педагогика-Пресс, 1999. 440 с.
Соціолого-педагогічний словник [за ред. В. В. Радула]. К. : «Екс Об», 2004. 304 с.
Топчій І. Філософський аспект проблеми творчості: зарубіжний досвід // Молодь і ринок №1 (72), 2011 С 136-140.
Філософія: Навчальний посібник / І. Ф. Надольннй, В. П. Андрушенко та ін.; За ред. І. Ф. Надольного. К.: Вікар, 1997. 584 с.
Філософський енциклопедичний словник : енциклопедия / НАН України, Ін-т філософії ім. Г. С. Сковороди ; голов. ред. В. І. Шинкарук. Київ: Абрис, 2002. 742 с.
Філософський словник / за ред. В. І. Шинкарука. 2–е вид., перероб. доп. К.: Головна редакція УРЕ, 1986. 800 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.