ВИКОНАВСЬКИЙ СИНТЕЗ ЯК ТВОРЧИЙ МЕТОД ОДЕСЬКОЇ ВОКАЛЬНОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2020.220563Ключові слова:
виконавський синтез, методологічні засади, одеська вокальна школа, театрально-інтонаційний та абсолютно-вокальний виконавські напрями.Анотація
Метою статті є визначення ролі виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи, встановлення його ролі у формуванні її засад. Методологічна основа базується на взаємодії засад принципу історизму, регіонознавчого методу, виконавського аналізу. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи та встановленні його складових та результатів. Висновки. В результаті визначення виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи встановлено складові виконавського синтезу українського, німецького, італійського, російського походження, що обумовили продуктивність одеської вокальної школи. Виявлено роль театрально-інтонаційного та абсолютно-вокального техніцизованого напрямів у структурі одеської вокальної школи, які, підкоряючись впливу її загальних методологічних засад, у підсумку набули синтезування. Розглянуто основи формування репертуару студентів-вокалістів одеської вокальної школи, основного на синтезі різнонаціональних виконавських традицій.
Посилання
Bagadurov V .(2018). Essays on the history of vocal methodology. (Vols. 3) Sankt-Peterburg: Lan. [in Russian].
Leonova D. (2014). Memoirs of D.M. Leonova, an artist of the Imperial Theaters.Moscow : Direkt-Media. [in Russian].
Lvov M. (1952). A.V. Nezhdanova. Moscow : Gos. muz. izd. [in Russian].
Mashevskiy G. (1976). Vocal and pedagogical principles of A.S. Dargomyzhsky. Leningrad : Muzyka [in Russian].
Odessa Conservatory: Forgotten names, new pages. (1994). Odessa: OKFA. [in Russian].
Pokhitonov D. (1949). From the last Russian opera. Leningrad : Vserossiyskoeteatr. o-vo [in Russian].
Rozenberg R. (1995). Musical Odessa. Odessa: Redaktsionno-izdatel'skii otdel oblastnogo upravleniia pechati. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.