ВИКОНАВСЬКИЙ СИНТЕЗ ЯК ТВОРЧИЙ МЕТОД ОДЕСЬКОЇ ВОКАЛЬНОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2020.220563Ключові слова:
виконавський синтез, методологічні засади, одеська вокальна школа, театрально-інтонаційний та абсолютно-вокальний виконавські напрями.Анотація
Метою статті є визначення ролі виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи, встановлення його ролі у формуванні її засад. Методологічна основа базується на взаємодії засад принципу історизму, регіонознавчого методу, виконавського аналізу. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи та встановленні його складових та результатів. Висновки. В результаті визначення виконавського синтезу як творчого методу одеської вокальної школи встановлено складові виконавського синтезу українського, німецького, італійського, російського походження, що обумовили продуктивність одеської вокальної школи. Виявлено роль театрально-інтонаційного та абсолютно-вокального техніцизованого напрямів у структурі одеської вокальної школи, які, підкоряючись впливу її загальних методологічних засад, у підсумку набули синтезування. Розглянуто основи формування репертуару студентів-вокалістів одеської вокальної школи, основного на синтезі різнонаціональних виконавських традицій.
Посилання
Bagadurov V .(2018). Essays on the history of vocal methodology. (Vols. 3) Sankt-Peterburg: Lan. [in Russian].
Leonova D. (2014). Memoirs of D.M. Leonova, an artist of the Imperial Theaters.Moscow : Direkt-Media. [in Russian].
Lvov M. (1952). A.V. Nezhdanova. Moscow : Gos. muz. izd. [in Russian].
Mashevskiy G. (1976). Vocal and pedagogical principles of A.S. Dargomyzhsky. Leningrad : Muzyka [in Russian].
Odessa Conservatory: Forgotten names, new pages. (1994). Odessa: OKFA. [in Russian].
Pokhitonov D. (1949). From the last Russian opera. Leningrad : Vserossiyskoeteatr. o-vo [in Russian].
Rozenberg R. (1995). Musical Odessa. Odessa: Redaktsionno-izdatel'skii otdel oblastnogo upravleniia pechati. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.