ПРИНЦИП СИНЕРГІЇ У ТВОРЧОСТІ ШІСТДЕСЯТНИКІВ ЯК НОВАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2021.229549Анотація
Мета статті полягає у необхідності дослідження принципів синергії у творчості шістдесятників як новації українського мистецтва та культури, аналізі спільних намірів та творчих здобутків у творенні нових засад української культури. Методологія дослідження ґрунтується на аналітичному методі, що полягає у вивченні історичних, мистецтвознавчих та культурологічних джерел. Культурно-історичний – для розгляду загального стану українського образотворчого мистецтва, кіномистецтва, театрального мистецтва, літературного напрямку означеного періоду, мистецтвознавчий – дає аналіз явища в мистецькому контексті. Наукова новизна полягає у виявленні спільних ознак у творчості діячів культурного простору 1960-х років, зіставлення їх та аналізі синергійності їхньої діяльності. Висновок. Виявлено принципи синергії митців періоду кінця 1950 – початку 1960 років, висвітлено їхні ідеологічні та художні чинники у творенні українського мистецтва.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.