ТВОРЧІСТЬ АНІКО РЕХВІАШВІЛІ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА УКРАЇНИ КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТЬ

Автор(и)

  • Liudmyla Vyshotravka

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2021.229565

Анотація

Метою роботи став комплексний мистецтвознавчий аналіз творчого доробку балетмейстера А. Рехвіашвілі, в ході якого було розглянуто основні етапи сценічної біографії мисткині, визначено характерні риси її постановчого стилю. Методологія роботи включає використання таких культурологічних методів дослідження: загальноісторичний, порівняльно-історичний, аналітичний, біографічний тощо. Наукова новизна публікації полягає в тому, що в ній вперше комплексно проаналізовано сценічні здобутки балетмейстера А. Рехвіашвілі, з’ясовано вплив творчості постановниці на розвиток вітчизняного балетного мистецтва кінця ХХ – початку ХХІ століть. Висновки. Балетмейстера А. Рехвіашвілі справедливо можна вважати одним з найпрогресивніших українських хореографів-постановників нашої епохи, адже розроблені нею сценічні твори: численні танцювальні мініатюри, одноактні вистави і монументальні балетні полотна – «Віденський вальс» (2001), «Даніела» (2006), «Дама з камеліями» (2014), «Дафніс і Хлоя» (2015), «Снігова королева» (2016), «Юлій Цезар» (2018) тощо – високо оцінено сучасними балетознавцями й визнано справжніми зразками вітчизняного хореографічного мистецтва рубежу ХХ–ХХІ століть, в яких гармонійно поєдналися академічні традиції та новітні форми пластичної виразності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Номер

Розділ

Хореографія