ЗНАЧИМІСТЬ ДИСЦИПЛІНИ «КОМП’ЮТЕРНЕ АРАНЖУВАННЯ» В СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ

Автор(и)

  • Оlexander Sionchuk

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2021.229589

Анотація

Метою статті є обґрунтування актуальності та педагогічної необхідності дисципліни «Комп’ютерне аранжування» для студентів духових інстуремнтів, окреслення завдань та функцій цього навчального курсу. Методологічною основою стали загальнонаукові методи дослідження: аналіз, порівняння, узагальнення. Використано також джерелознавчий метод- теоретичним підґрунтям стали дослідження вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем втілення комп’ютерних технологій в освітній процес музикантів. Наукова новизна полягає у розширенні знань щодо сфери використання комп’ютерних музичних програм, характеристики нотних редакторів, які найчастіше використовуються при викладанні дисципліни. Окрім рекомендацій щодо самостійної роботи студентів, вибору репертуару при викладанні вказаної дисципліни та основних типів професійних завдань випускників, особливу увагу автор зосереджує на конкретних пропозиціях щодо ґрунтовнішого впровадження музично- комп’ютерних технологій в освітній процес студентів - духовиків. Висновки. Насамперед, необхідно підкреслити, що навчальний комплексний предмет «Комп'ютерне аранжування» покликаний задовольнити потреби студента в творчому самовираженні і дати основні знання і навички, що дозволятимуть в майбутньому, окрім роботи з духовим оркестром, вести творчу діяльність композитора та аранжувальника з використанням комп'ютерних технологій. Саме вивчення музичних та нотних редакторів надає принципово широкі можливості для систематизації, організації та подання навчального матеріалу, що врешті зумовлює ефективність професійної діяльності майбутнього керівника духового оркестру.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Номер

Розділ

Музичне мистецтво