ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ НА ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ СУПЕРЕГЕРОЯ XXI СТОЛІТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2021.239939Анотація
Мета роботи – дослідити вплив інформаційної культури на формування образу супергероя XXI століття. Методологія дослідження включає такі методи, як аналіз, синтез та системний підхід, що дає можливість прослідкувати та визначити вектор впливу інформаційної культури та цифрових процесів, що відбуваються у зв’язку з інформатизацією суспільства, на трансформацію образу супергероя. Наукова новизна полягає у визначенні складових у формуванні образу супергероя, а саме інформаційної складової цього феномену в культурному середовищі; проаналізовано особливості становлення народного героя як основи самоідентифікації сучасного українського суспільства в контексті специфіки інформаційно-комунікаційних технологій. Висновки. Інформаційна культура сприймається як сфера культури, що пов’язана з функціонуванням інформації в суспільстві і формуванням інформаційних якостей особистості. Однак феномен впливу інформаційної культури на формування образу героя через основу самоідентифікації суспільства в сучасному вимірі досі залишається не дослідженим. На персональному рівні людина знаходиться в оточенні образів, суперечливих і несумірних, та починає просто споживати символи й образи новостворених супергероїв. Структура інформаційної культури включає світоглядну компоненту, що забезпечує мотивацію інформаційної підготовки особистості; знання про інформаційне середовище, закони його функціонування, вміння орієнтуватися в інформаційних потоках. Інформаційний рівень сучасної людини визначається його інформаційною культурою, а інформаційна культура особистості, як культура взагалі, відображає активну творчу діяльність людини, і відповідно, розвиток самої людини, як суб’єкту цієї діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.