СУЧАСНІ МЕДІА-РЕСУРСИ У КОМУНІКАТИВНІЙ СИСТЕМІ ВИКОНАВЦЯ-АКОРДЕОНІСТА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2021.250247

Анотація

Мета роботи. Стаття присвячена дослідженню сучасних медіа-ресурсів як способів комунікації акордеоніста-виконавця з глядацькою аудиторією на прикладі використання найбільш популярних світових соціальних мереж: Facebook, YouTube, Instagram. Методологія дослідження передбачає застосування методів аналізу і синтезу, систематизації, узагальнення. Наукова новизна. Визначення складових цифрового компаса вітчизняного виконавця-акордеоніста в контексті цифрової стратегії Європи. Висновки. Проведене дослідження показало, що у творчій діяльності музикантів, в тому числі акордеоністів, спостерігається швидкий розвиток новітніх засобів комунікацій. Охарактеризовані онлайн-медіа, які найчастіше використовуються у музичній сфері, на конкретних прикладах проаналізовано особливості контенту популярних соціальних мереж в залежності від цільової аудиторії. Визначені основні проблеми, пов’язані з використанням новітніх способів комунікації вітчизняними виконавцями: нижчий в порівнянні з закордонними митцями рівень активності в Інтернет-просторі, а також «цифровий розрив» між різними поколіннями. Як інструмент вирішення вищевказаних проблем запропонований «Цифровий компас сучасного виконавця-акордеоніста», визначено його складові.

Ключові слова: музична культура, акордеонне мистецтво, медіа-ресурси, соціальні мережі, інформаційні технології, комунікація, міжкультурна комунікація.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Культурологія