СВЯТКОВІ ВИДОВИЩА В СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ПРАКТИКАХ СУЧАСНОСТІ: ФЕСТИВАЛЬНИЙ ТУРИЗМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2021.250250

Анотація

Мета статті – проаналізувати основні особливості святкового видовища у контексті популярної соціокультурної практики сучасності – фестивального туризму. Методологія дослідження базується на міждисциплінарному поєднанні методів, інтегрованих з культурології, менеджменту, історії. Використано також такі загальнонаукові методи, як аналіз, синтез, дедукція, індукція, метод зв’язку абстрактного і конкретного. Наукова новизна полягає в аналізі особливостей святкових видовищ, які формують популярність фестивального туризму. Висновки. Святкові (Festival) видовища є основною формою презентації культурно-розважальної програми сучасних подорожей в межах фестивального туризму. Основними їх перевагами, які визначають популярність, є: творення святкового видовища з урахуванням культурно та історично зумовлених світоглядних позицій; різноманітність організаційно-художніх засобів; варіативність; самобутність; відкритість і діалогічність; спадкоємність та адаптивність; ситуативність та імпровізаційність; інтерактивність; гумор, іронія та самоіронія.

Ключові слова: святкове видовище, свято, фестивальний туризм, фестиваль, подія, традиційна культура.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Культурологія