КОЛЕКЦІОНЕРИ ЯК СПОЖИВАЧІ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА АРТ-РИНКУ ТА ЇХНІ МОТИВАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2021.250257

Анотація

Мета роботи. Дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій за допомогою вивчення мотивацій колекціонерів, як споживачів продуктів образотворчого мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати мотивації колекціонерів як споживачів творів мистецтва з подальшим використанням результатів досліджень в маркетингових процесах просування творів мистецтва на арт-ринку. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації колекціонерів як споживачів на ринку образотворчого мистецтва та в дослідженні подальших маркетингових процесів в діяльності колекціонерів творів мистецтва. В статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій колекціонерів як споживачів арт-ринку. В статті встановлено, що в маркетингу образотворчого мистецтва є актуальним та необхідним дослідження поведінки колекціонерів як споживачів творів мистецтва через аналіз типів колекціонерів, через аналіз процесів колекціонування творів мистецтва, через аналіз Ситуацій споживання творів мистецтва. Зазначимо, що в маркетингу образотворчого мистецтва цілеспрямовано та продуктивно використовуються технології вивчення та аналізу мотивацій споживачів арт-ринків при просуванні творів мистецтва. Аналіз мотивацій споживачів арт-ринків дає можливість високоефективно класифікувати групи споживачів та шанувальників творів образотворчого мистецтва у відповідності з їхніми мотиваціями. Висновки. В статті визначена та проаналізована модель споживання образотворчого мистецтва колекціонерами, та, відповідно, описані ситуації, в яких певні групи індивідів (сегменти споживачів) набувають чи колекціонують твори мистецтва. Доведено, що поведінка колекціонера у маркетингу мистецтва будується на трьох обов'язкових складових: Індивід (колекціонер) – продукт (твір мистецтва) – ситуація (споживання твору мистецтва на арт-ринку). Саме на цих складових формуються типи мотивації, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки. Таким чином, нами досліджені колекціонери як індивіди, що споживають твори мистецтва, які в свою чергу є продуктами, представленими в натуральній формі в приватних (чи інших) колекціях, й нами досліджено ситуації споживання творів мистецтва, які набуваються в колекції.

Ключові слова: арт-ринок, маркетингові дослідження, мотивація споживачів творів мистецтва, колекціонери творів мистецтва, поведінка споживачів арт-ринку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація