КОЛЕКЦІОНЕРИ ЯК СПОЖИВАЧІ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА АРТ-РИНКУ ТА ЇХНІ МОТИВАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2021.250257Анотація
Мета роботи. Дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій за допомогою вивчення мотивацій колекціонерів, як споживачів продуктів образотворчого мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати мотивації колекціонерів як споживачів творів мистецтва з подальшим використанням результатів досліджень в маркетингових процесах просування творів мистецтва на арт-ринку. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації колекціонерів як споживачів на ринку образотворчого мистецтва та в дослідженні подальших маркетингових процесів в діяльності колекціонерів творів мистецтва. В статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій колекціонерів як споживачів арт-ринку. В статті встановлено, що в маркетингу образотворчого мистецтва є актуальним та необхідним дослідження поведінки колекціонерів як споживачів творів мистецтва через аналіз типів колекціонерів, через аналіз процесів колекціонування творів мистецтва, через аналіз Ситуацій споживання творів мистецтва. Зазначимо, що в маркетингу образотворчого мистецтва цілеспрямовано та продуктивно використовуються технології вивчення та аналізу мотивацій споживачів арт-ринків при просуванні творів мистецтва. Аналіз мотивацій споживачів арт-ринків дає можливість високоефективно класифікувати групи споживачів та шанувальників творів образотворчого мистецтва у відповідності з їхніми мотиваціями. Висновки. В статті визначена та проаналізована модель споживання образотворчого мистецтва колекціонерами, та, відповідно, описані ситуації, в яких певні групи індивідів (сегменти споживачів) набувають чи колекціонують твори мистецтва. Доведено, що поведінка колекціонера у маркетингу мистецтва будується на трьох обов'язкових складових: Індивід (колекціонер) – продукт (твір мистецтва) – ситуація (споживання твору мистецтва на арт-ринку). Саме на цих складових формуються типи мотивації, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки. Таким чином, нами досліджені колекціонери як індивіди, що споживають твори мистецтва, які в свою чергу є продуктами, представленими в натуральній формі в приватних (чи інших) колекціях, й нами досліджено ситуації споживання творів мистецтва, які набуваються в колекції.
Ключові слова: арт-ринок, маркетингові дослідження, мотивація споживачів творів мистецтва, колекціонери творів мистецтва, поведінка споживачів арт-ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.