КОЛЕКЦІОНЕРИ ЯК СПОЖИВАЧІ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА АРТ-РИНКУ ТА ЇХНІ МОТИВАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2021.250257Анотація
Мета роботи. Дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій за допомогою вивчення мотивацій колекціонерів, як споживачів продуктів образотворчого мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати мотивації колекціонерів як споживачів творів мистецтва з подальшим використанням результатів досліджень в маркетингових процесах просування творів мистецтва на арт-ринку. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації колекціонерів як споживачів на ринку образотворчого мистецтва та в дослідженні подальших маркетингових процесів в діяльності колекціонерів творів мистецтва. В статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій колекціонерів як споживачів арт-ринку. В статті встановлено, що в маркетингу образотворчого мистецтва є актуальним та необхідним дослідження поведінки колекціонерів як споживачів творів мистецтва через аналіз типів колекціонерів, через аналіз процесів колекціонування творів мистецтва, через аналіз Ситуацій споживання творів мистецтва. Зазначимо, що в маркетингу образотворчого мистецтва цілеспрямовано та продуктивно використовуються технології вивчення та аналізу мотивацій споживачів арт-ринків при просуванні творів мистецтва. Аналіз мотивацій споживачів арт-ринків дає можливість високоефективно класифікувати групи споживачів та шанувальників творів образотворчого мистецтва у відповідності з їхніми мотиваціями. Висновки. В статті визначена та проаналізована модель споживання образотворчого мистецтва колекціонерами, та, відповідно, описані ситуації, в яких певні групи індивідів (сегменти споживачів) набувають чи колекціонують твори мистецтва. Доведено, що поведінка колекціонера у маркетингу мистецтва будується на трьох обов'язкових складових: Індивід (колекціонер) – продукт (твір мистецтва) – ситуація (споживання твору мистецтва на арт-ринку). Саме на цих складових формуються типи мотивації, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки. Таким чином, нами досліджені колекціонери як індивіди, що споживають твори мистецтва, які в свою чергу є продуктами, представленими в натуральній формі в приватних (чи інших) колекціях, й нами досліджено ситуації споживання творів мистецтва, які набуваються в колекції.
Ключові слова: арт-ринок, маркетингові дослідження, мотивація споживачів творів мистецтва, колекціонери творів мистецтва, поведінка споживачів арт-ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.