Періодизація фортепіанної культури Китаю у дискурсі наукових підходів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2022.262274

Анотація

Мета статті – проаналізувати основні особливості підходів до періодизації становлення та розвитку фортепіанної культури Китаю. Методологічною основою дослідження слугувала сукупність методів: історико-діалектичного – для аналізу динаміки культурно-історичних процесів розвитку китайського музичного мистецтва; культурологічного – для осмислення динаміки загальнокультурних процесів у фортепіанному мистецтві Китаю; хронологічного, що дає можливість осмислити взаємозв’язок подій у їх послідовності; теоретичного узагальнення – для підведення підсумків дослідження. системного – для здійснення систематизації типологічних особливостей підходів до періодизації фортепіанної культури. Наукова новизна полягає в аналізі особливостей підходів щодо періодизації фортепіанної культури, визначення основних факторів які впливають на розмежування з позицій соціально-історичних, стильових та освітніх чинників. Висновки. Підходи до періодизації фортепіанної культури Китаю мають тенденцію до систематизації відповідно за декількома чинниками. Йдеться про упорядкування результатів контамінації іноземних та внутрішньополітичних аспектів, які впливають на формування культурних складових епохи, а саме соціальні умови, розвиток інструментарію, освіта та виховання, а також характер виконавської творчості та концертна діяльність.

Ключові слова: фортепіанна культура, періодизація, китайська музична культури

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-04

Номер

Розділ

Музичне мистецтво