КОНЦЕРТНЕ ВИКОНАВСТВО ЯК ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Анатолій Васильківський

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308269

Анотація

Мета статті – розгляд концертного виконавства як феномену культури в його історичній ґенезі і діахронії та виявлення його комунікативних аспектів. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні міждисциплінарного та системного підходів, а також сукупності таких дослідницьких методів, як культурологічний, аналітичний, синтетичний, що дозволило комплексно розглянути означену проблематику й отримати достовірні та обґрунтовані результати дослідження. Наукова новизна роботи полягає в теоретичному осмисленні концертного виконавства як феномену культури, його комунікативних особливостей та основних тенденцій розвитку в контексті сучасної динаміки культури, технологій. Висновки. Концертне виконавство є багатогранним феноменом, що має величезний вплив на культуру та суспільство, при цьому створює нові естетичні досвіди, сприяє культурному обміну та розвитку музичного мистецтва. У сучасному світі, де музика є важливою частиною повсякденного життя, концертне виконавство залишається джерелом творчого самовираження та засобом міжкультурної комунікації. У ньому поєднуються традиції і новітні технології, глобальні тенденції та індивідуальні культурні особливості. Концерти продовжують бути важливою частиною культурного життя сучасного суспільства, пропонуючи унікальні можливості для спілкування та творчості. Сучасне концертне виконавство часто виходить за межі національних кордонів, сприяючи глобальному культурному обміну. Міжнародні гастролі, участь у фестивалях та співпраця з музикантами з різних країн сприяють взаємному збагаченню культур і розширенню музичного горизонту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-14

Номер

Розділ

Культурологія