ЕТНОЦЕНТРИЧНИЙ АСПЕКТ У РОЗВИТКУ КИТАЙСЬКОЇ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ: ВПЛИВ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ТА МУЗИЧНИХ ТРАДИЦІЙ

Автор(и)

  • Ї Сюнь

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308426

Анотація

Мета дослідження полягає в ретельному вивченні розвитку китайської фортепіанної музики як національного феномена. Основна увага спрямована на аналіз впливу народної культури на формування стилю та характеру цієї музичної галузі. Методологія дослідження ґрунтується на ретельному аналізі літературних джерел, музичних композицій та аранжувань. Застосування цієї методології дозволяє систематизувати та інтерпретувати історичний та сучасний контексти формування китайської фортепіанної музики. Врахування широкого спектру джерел дозволяє виявити різноманітні аспекти впливу національної культури на цю музичну галузь. Науковою новизною дослідження є систематичний аналіз взаємозв'язку між фортепіанною творчістю китайських композиторів та національною культурою. Дослідження враховує специфіку регіональних музичних традицій та інструментальних особливостей, що раніше не було достатньо систематизовано або досліджено. Висновки. У підсумку, можна відзначити, що китайська фортепіанна музика виявляє високий рівень етнокультурності, де цінності національної культури стали основою для розвитку цього мистецтва. Різноманітні зв'язки з пісенними, інструментальними та танцювальними традиціями змогли активно сформувати фортепіанну музику як національний феномен. При цьому відтворення елементів фольклору композиторами сприяє постійному збагаченню та оновленню звукових та технічних аспектів фортепіанної музики, що відкриває нові перспективи для розвитку цього виду мистецтва в Китаї.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-14

Номер

Розділ

Музичне мистецтво