Інтегративність у творах музичного мистецтва, інспірованихживописом
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2018.162629Ключові слова:
музика, образотворче мистецтво, глобалізація, інтеграція, творчий процесАнотація
Мета роботи. Дослідження пов'язане з вивченням сучасного процесу культурної та художньої інтеграції, який отримує втілення на різних рівнях існування мистецтва. У статті розглядається концепція музичного мистец-тва під впливом образотворчого мистецтва в контексті сучасного культурного простору. Дослідження підкреслює типовий компонент у музиці з образотворчого мистецтва, який відображає всі історичні, соціальні та культурні зміни буття. Робота аналізує важливість інтеграції мистецтва в історичному процесі. Методологія роботи полягає у використанні порівняльних, історичних та логічних методів, гіпотетичного та дедуктивного методів, які пропону-ють розглянути інтеграцію мистецтва як світового явища в глобалізаційні процеси культури. Цей методологічний підхід сприяє аналізу та формуванню явища інтеграції в музичному мистецтві образотворчим мистецтвом у куль-турному просторі творчих процесів, що допомагає визначити його місце та роль у системі існуючих художніх форм. Наукова новизна – позиціонування інтеграції в мистецтві як існування та передачі цінностей та норм куль-тури. Вперше інтеграція музичних творів образотворчого мистецтва, представляє новий рівень зображення. Підк-реслюється, що безпосередньо під впливом інших видів мистецтва, таких як живопис (принти, картини, фрески тощо), музика, створює нову форму художнього вираження в культурних просторах. Висновки. Розуміння інтег-раційного процесу в мистецтві як процес формування нової форми духовної культури піднімає важливість спілку-вання між різними видами мистецтва. Музичне осмислення образотворчого мистецтва як процесів інтеграції сьо-годні досягає рівня, на якому мистецтво переходить на якісно новий рівень існування, спираючись на домінуючу систему ціннісних орієнтацій у сучасному контекстіепохи.
Посилання
Адорно Т. Вибране: Соціологія музики / Т.Адорно. -М., СПб.: Университетская книга, 1998. 445с.
Бахтин М. М. Проблема содержания, материала и формы в словесном художественном творчестве
/ Бахтин М. М. // Работы 20-х годов. – Киев, 1994. – С.259–318
Лосев А.Ф. Музыка как предмет логики / А. Ф. Лосев [электронный ресурс] Режим доступа: http://lib100.com/book/philosophy/music_logic/
Ортега-и-Гассет Х. Дегуманизация искусства / Х. Ортега-и-Гассет, пер. С. Л. Воробьева [электрон-ный ресурс] Режим доступа: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Culture/Ortega/_Degymaniz_01.php
Силантьева В. И. Художественное мышление переходного периода (литература и живопись) : А. П. Чехов, И. И. Левитан, В. А. Серов, К. А. Коровин / В. И. Силантьева. – Одесса : Астропринт, 2000. – 352с.
ШопенгауэрА.Миркакволяипредставление,Т.2/А.Шопенгауєр. –Мн.: ООО"Попурри",1999. – 832 с.
ЮрчукВ.В.Современный словарь по культурологии/ В.В.Юрчук.–Мн.: Современноеслово,1999. – 736 с.
ЛегенькийІ. Міфологічна образність як парадигма музичного мистецтва XX століття //Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Київ: Міленіум, 2015. № 2. С. 144-148
Adorno T. (1998) Selected: Sociology of music. SPb .: University's book [in Russia]
Bakhtin M. (1994) The problem of content, material and form in verbal art work. Kyiv [in Ukrainian].
Losev A. Music as a subject of logic Retrieved from:http://lib100.com/book/philosophy/music_logic/
Ortega y Gasset H. Dehumanization of art Retrieved from:http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Culture/Ortega/_Degymaniz_01.php
Silantieva V. (2000) Artistic thinking of the transition period (literature and painting): A. Chekhov, I.Levitan, V. Serov, K. Korovin. Odessa: Astroprint [in Ukrainian].
Schopenhauer A. (1999) The World as a Will and Representation. Minsk: Popurri [in Belarus].
Yurchuk VV The modern dictionary on cultural studies. Minsk: The modern word [in Belarus].
Legenky, I. (2015). Mythological imagery as a paradigm of musical art of the XX century. Visnyk Natsionalnoi akademii kerivnykh kadriv kultury i mystetstv. Kyiv: Milenium, 2, 144-148 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.