Інтегративність у творах музичного мистецтва, інспірованихживописом
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2018.162629Ключові слова:
музика, образотворче мистецтво, глобалізація, інтеграція, творчий процесАнотація
Мета роботи. Дослідження пов'язане з вивченням сучасного процесу культурної та художньої інтеграції, який отримує втілення на різних рівнях існування мистецтва. У статті розглядається концепція музичного мистец-тва під впливом образотворчого мистецтва в контексті сучасного культурного простору. Дослідження підкреслює типовий компонент у музиці з образотворчого мистецтва, який відображає всі історичні, соціальні та культурні зміни буття. Робота аналізує важливість інтеграції мистецтва в історичному процесі. Методологія роботи полягає у використанні порівняльних, історичних та логічних методів, гіпотетичного та дедуктивного методів, які пропону-ють розглянути інтеграцію мистецтва як світового явища в глобалізаційні процеси культури. Цей методологічний підхід сприяє аналізу та формуванню явища інтеграції в музичному мистецтві образотворчим мистецтвом у куль-турному просторі творчих процесів, що допомагає визначити його місце та роль у системі існуючих художніх форм. Наукова новизна – позиціонування інтеграції в мистецтві як існування та передачі цінностей та норм куль-тури. Вперше інтеграція музичних творів образотворчого мистецтва, представляє новий рівень зображення. Підк-реслюється, що безпосередньо під впливом інших видів мистецтва, таких як живопис (принти, картини, фрески тощо), музика, створює нову форму художнього вираження в культурних просторах. Висновки. Розуміння інтег-раційного процесу в мистецтві як процес формування нової форми духовної культури піднімає важливість спілку-вання між різними видами мистецтва. Музичне осмислення образотворчого мистецтва як процесів інтеграції сьо-годні досягає рівня, на якому мистецтво переходить на якісно новий рівень існування, спираючись на домінуючу систему ціннісних орієнтацій у сучасному контекстіепохи.
Посилання
Адорно Т. Вибране: Соціологія музики / Т.Адорно. -М., СПб.: Университетская книга, 1998. 445с.
Бахтин М. М. Проблема содержания, материала и формы в словесном художественном творчестве
/ Бахтин М. М. // Работы 20-х годов. – Киев, 1994. – С.259–318
Лосев А.Ф. Музыка как предмет логики / А. Ф. Лосев [электронный ресурс] Режим доступа: http://lib100.com/book/philosophy/music_logic/
Ортега-и-Гассет Х. Дегуманизация искусства / Х. Ортега-и-Гассет, пер. С. Л. Воробьева [электрон-ный ресурс] Режим доступа: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Culture/Ortega/_Degymaniz_01.php
Силантьева В. И. Художественное мышление переходного периода (литература и живопись) : А. П. Чехов, И. И. Левитан, В. А. Серов, К. А. Коровин / В. И. Силантьева. – Одесса : Астропринт, 2000. – 352с.
ШопенгауэрА.Миркакволяипредставление,Т.2/А.Шопенгауєр. –Мн.: ООО"Попурри",1999. – 832 с.
ЮрчукВ.В.Современный словарь по культурологии/ В.В.Юрчук.–Мн.: Современноеслово,1999. – 736 с.
ЛегенькийІ. Міфологічна образність як парадигма музичного мистецтва XX століття //Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Київ: Міленіум, 2015. № 2. С. 144-148
Adorno T. (1998) Selected: Sociology of music. SPb .: University's book [in Russia]
Bakhtin M. (1994) The problem of content, material and form in verbal art work. Kyiv [in Ukrainian].
Losev A. Music as a subject of logic Retrieved from:http://lib100.com/book/philosophy/music_logic/
Ortega y Gasset H. Dehumanization of art Retrieved from:http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Culture/Ortega/_Degymaniz_01.php
Silantieva V. (2000) Artistic thinking of the transition period (literature and painting): A. Chekhov, I.Levitan, V. Serov, K. Korovin. Odessa: Astroprint [in Ukrainian].
Schopenhauer A. (1999) The World as a Will and Representation. Minsk: Popurri [in Belarus].
Yurchuk VV The modern dictionary on cultural studies. Minsk: The modern word [in Belarus].
Legenky, I. (2015). Mythological imagery as a paradigm of musical art of the XX century. Visnyk Natsionalnoi akademii kerivnykh kadriv kultury i mystetstv. Kyiv: Milenium, 2, 144-148 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.