ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНФОТЕЙНМЕНТУ В ПРАКТИКУ ІВЕНТ-ІНДУСТРІЇ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2023.289814Анотація
Мета статті – розглянути визначальні тенденції та аспекти, пов’язані з імплементацією концепції інфотейнменту в практику івент-індустрії. Методологія дослідження передбачає застосування, по-перше, дескриптивного рівня в поєднанні з аналітичним методом для характеристики сучасного етапу івент-індустрії, її заходів категорії В2С і В2В, по-друге, змістовно-структурного аналізу інфотейнменту як концепції та моделі і, по-третє, дискурсивний рівень дослідження і якісний контент-аналіз, завдяки яким вдалося визначити каузальні зв’язки між окремими різновидами івент-заходів і сутнісними ознаками інфотейнменту, що є умовою можливості імплементації цієї концепції в практику івент-індустрії. Наукова новизна полягає в тому, що вперше на рівні статті актуалізується проблема імплементації концепції інфотейнменту в практику івент-індустрії, яка до цього розглядалася переважно в контексті журналістики та телебачення. Висновки. Стверджено, що концепція інфотейнменту виступає однією з методологічних платформ, що може бути використана для обґрунтування та пояснення логіки розгортання та змістовної специфіки окремих івент-заходів, а також їхнього місця в сучасній (світовій та національній) масовій культурі. Запропоновано твердження, згідно з яким ця модель медіакультури допомагає в оформленні контенту та інформації, створює сприятливі умови для розвитку івент-менеджменту, через синтез освітньо-пізнавального та розважального компонентів в івент-заходах допомагає декодувати та сприймати складні змісти й образи в їх безперервному потоці та шаленій інформаційній динаміці. Підкреслено, що, ініціюючи культурно-інтелектуальну «гру», інфотейнмент стимулює евристичний потенціал мислення, особливо в частині сприйняття та засвоєння культурних кодів, а за допомогою фрагментації змісту активізує ініціативність учасників івент-заходів у плані креативної добудови повної картини того, що відбувається.
Ключові слова: інфотейнмент, івент-індустрія, івент-заходи, розваги, гра, масова культура, медіакультура.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.